Eiköhän siellä Kale ja Rene kuitenkin jyrähdelleet ja sanoneet, että "tää nuori jannu on tuonut kisoja kohtaan niin suuren hypen, että hänet on pakko valita". Putin on vielä uhkaillut "valitsijoiden" selän takana etteivät nämä pääse maasta pois jos ei hänen kavereidensa Kalen ja Renen toivomusta toteuteta...
Enpä usko, en usko, että kumpikaan kuuluu direktoraatiin tai miten toi kirjoitetaan, kuten Kalen "jyrähtelyt" eivät ole auttaneet tippaakaan esim. käsittämättömissä tuomari toiminnoissa joita monesti Suomi on saanut kokea tai pelikielloissa esim. Perryn polvitaklaus. Siellä on ihan muut miehet valitsemassa ja kuten Ara sanoi, monesta eri maasta. Koittakaa nyt oikeesti kaivaa vielä lisää kaikkea huonoa mitä Laine on tehnyt.
Ja MM-kisoista sekä HIFK tappiosta tuli siis hopeaa, 20- ja 18-kisoista kultaa ja tota HIFK tappiota sekä MM-tappiota lieventää Laineen ihan uskomaton kausi, josta olen päässyt nauttimaan. Ehkä jopa kaikkien aikojen paras 17-18 vuotias varsinkin hyökkäyspäässä. Kiitos siis Partrik Laine!!! Ja, itsehän drafti tai jossain muussa ketjussa ennustin, että Pate tekee 30 maalia liigassa. Olin siis hajulla, että jätkä pystyy koviin näyttöihin, mutta en kyllä olisi ikinä voinut kuvitella, että tuollaiset esitykset, sekä voitot ja myös yksilö palkinnot.
PS. Ja siis, lisäksi Aho oli vuodentakaisesta ihan toisen tason jätkä, ryöstö nr. 35 viime draftissa, myös Pulju ihan huikea kausi ja menee draftissa kolmantena, kuten myös Juolevi, joka oli parhaimmistoa 20 kisoissa alaikäisenä, teki pakkien enkat, Londonissa hyvät pisteet, mutta varsinkin pleijareissa ja Memorial Cupin ekassa matsissa 0+2 ja moni veikkaillut häntä draftin ensimmäiseksi pakiksi ja jotkut jopa 4 pickiksi. Lisäksi U18 kisoissa meitä ilahduttaneet pelaajat, joista mahdollisesti 4-5 menee 1. kierroksella 2017, toki sen näyttää ensi kausi.
Mutta hieno kiekkokausi kaikkiaan, ei voi olla muuta kuin tyytyväinen vaikka pari hopeaa kannattamalleni seuralle tuli toki tietysti Toroton lottovoitto, 1. pick vielä kaiken päälle oli lottovoitto myös itselleni. Itse ottaisin BPA Laineen Torontoon jos saisin valita, mutta olen myös iloinen jos valinta osuu AM:n, olisin iloinen "jopa" Puljusta, joten tässä pelkkä voitto Torontolle.