Patrik Bartošák – hymyilevä mies maskin takaa

  • 63 395
  • 274

Iin Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Barton musiikkivalinta muuten tuohon eiliseen kuvaan oli osuvasti ”Anthem pt. 3”. Kolmashan kiekka tässä on lähdössä käyntiin. En tiedä, oliko tarkoituksella valittu juuri tuo, mutta aikamoinen velikulta on.

Suomen kielen kurssille ja uran jälkeen Pelicansiin mediahommiin.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
En haluu mennä asioiden edelle enkä ottaa kantaa Bartosta levinneisii uutisii, mut väkisinki alkaa jo mielee piirtymää kuva lauantaista, täydestä Isku Areenasta ja Pelicansin voitosta Barton paluuottelussa. Halli ois voiton jälkee tosi latautuneessa tilassa ja kaikki oottaa viel yhtä asiaa. Lopulta joukkue kerääntyy siniviivalle. Siel hetki osoteltais toisii kunnes Barto asettuu letkan kärkee ja ottaa fanikulman ja samalla koko hallin haltuu. Huhh! Pelkkä ajatuski saa kylmät väreet.
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
En haluu mennä asioiden edelle enkä ottaa kantaa Bartosta levinneisii uutisii, mut väkisinki alkaa jo mielee piirtymää kuva lauantaista, täydestä Isku Areenasta ja Pelicansin voitosta Barton paluuottelussa. Halli ois voiton jälkee tosi latautuneessa tilassa ja kaikki oottaa viel yhtä asiaa. Lopulta joukkue kerääntyy siniviivalle. Siel hetki osoteltais toisii kunnes Barto asettuu letkan kärkee ja ottaa fanikulman ja samalla koko hallin haltuu. Huhh! Pelkkä ajatuski saa kylmät väreet.
Joo ei ole tuossa Barton voittanutta! Paras seremoniamestari ottamaan yleisö haltuun..
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kun Barto palaa Pelicans-paidassa kaukaloon niin voi että siteeraan Kaj Kunnasta, eli "Teemu, mäkin itken".

Pelicansin historian mun mielestä paras maalivahti, jopa aika isolla erolla seuraaviin.

Ainakin mieleenjäävin, ja varmaan TOP 2 tai 3 noin muutoinkin, kaikkihan on suhteellista.

Terve Niko Hovinen oli kyllä ihan ylikylän kamaa.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Ainakin mieleenjäävin, ja varmaan TOP 2 tai 3 noin muutoinkin, kaikkihan on suhteellista.

Terve Niko Hovinen oli kyllä ihan ylikylän kamaa.
No olihan Hovinen hyvä, mutta mä pidän Bartosakia tasaisempana ja kokonaisuutena parempana. Hovinen paikkasi silloin omia sijoittumisongelmiaan kyllä ihan älyttömillä venytyksillä.

Mä pidän Bartoa ykkösenä ja Hovinen varmaan kakkonen. Mutta se kyllä voisi olla toisinpäinkin tosiaan.
 

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Kun Barto palaa Pelicans-paidassa kaukaloon niin voi että siteeraan Kaj Kunnasta, eli "Teemu, mäkin itken".

Pelicansin historian mun mielestä paras maalivahti, jopa aika isolla erolla seuraaviin.

Ehkä lähellä parasta, mutta viihdyttävin on ollut ylivoimasesti Pekka Ilkivalta, toki tämä ennen Pelicansia.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
Juma, Tappara vei väkisin, kun eivät saaneet mitenkään selän taakse. Olihan hän kuitenkin Tšekkoslovakian maajoukkue maalivahti ja maailmanmestari.
 
Viimeksi muokattu:

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Vaikka Nurminen ja Bartosak, ehkä Olkinuora myös, niin kyllä Jaromir Sindel kuitenkin oli kovin.
Sindel on kovin minunkin silmissä, mutta nyt puhuin Pelicans-aikaisista kassareista.
Sindelin takia itse pelasin junnuna maalissa kunnes loukkaantuminen pakotti rahvaan sekaan kenttäpelaajaksi kun siellä ei ollut nivuset niin kovilla.

Olin muuten Jaromir Sindel joskus ala-asteen naamiaisissakin, tein itse Reippaan pelipaidan ja kaikki :D
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ai sama Sindel jolla yksi pudotuspeli SM-liigassa ja päästettyjen keskiarvo 7,5?

No, leikki sikseen. :)
Kyllä. Sama Sindel, joka valittiin SM-liigan All-Star viisikkoon, vaikka Reipas jäi pisteellä pudotuspelien ulkopuolelle. Silloin pudotuspeleihin pääsi kuusi joukkuetta ja Reipas oli 7. runkosarjassa.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kyllä. Sama Sindel, joka valittiin SM-liigan All-Star viisikkoon, vaikka Reipas jäi pisteellä pudotuspelien ulkopuolelle. Silloin pudotuspeleihin pääsi kuusi joukkuetta ja Reipas oli 7. runkosarjassa.

Juu, olen tietoinen. Kunhan heitin läppää,en miehen ole pelaavan nähnyt niin olen jäävi muuta tekemäänkään :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös