Patrick Khodorenko Lukossa

• 49 400
  • 339

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä se pelimies sieltä vaan löytyi kun vähän potki.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mä en tiedä, mutta saattaa tämä Patty olla yksi taitavimpia kiekonkäsittelijöitä, mitä Lukossa on ollut, tai siis minä muistan näkeneeni.

Nyt koko kausi 0,59 p/o ja viimeiset 15 peliä 0,87 p/o ja neljän pelin pisteputkessa. Nuo viimeisten pelien tehdyt maalit kertovat kyllä että nyt on kotiuduttu ja itseluottamus alkaa olemaan kohdillaan.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mä en tiedä, mutta saattaa tämä Patty olla yksi taitavimpia kiekonkäsittelijöitä, mitä Lukossa on ollut, tai siis minä muistan näkeneeni.

Nyt koko kausi 0,59 p/o ja viimeiset 15 peliä 0,87 p/o ja neljän pelin pisteputkessa. Nuo viimeisten pelien tehdyt maalit kertovat kyllä että nyt on kotiuduttu ja itseluottamus alkaa olemaan kohdillaan.
Ja myös aloittaminen on ollut voitollista tässä joulu-tammikuun kun peli on alkanut kulkea. Lukon paras aloittaja näistä varsinaisista senttereistä (se ei toki paljon vaadi). On kyllä hyvä pellaaja.

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Melko nousujohteinen kausi ja hyvä niin. On kyllä taitava pelaaja jota kiva seurata. Saa jatkaa samaa rataa.

Suosikkijoukkue
Lukko. Lapijoen Kyläkiekko.
Excel-taulukkoni kertoo, että (21.12. alkaen) viimeisessä 8 ottelussa tehot 6+5=11.
Jälleen kerran taulukkosi vahvistaa nähdyn ja mutun. Tämä kaveri on parantanut otteitaan hemmetin paljon. Toki siihen vaikuttaa myös joukkueen kollektiivinen parantaminen tuloksen näkökulmasta.

Ja nämä jenkit/ kanukit ovat yleensä kevään miehiä. Toivotaan, että liito kestää. Varmasti haasteitakin tulee ennen maaliskuun puoliväliä, sillä useammat joukkueet varmasti parantavat. Siihen pitää Lukon vastata ja olla iskussa, kun toivon mukaan kotiedun ja lepoedun turvin kiekko putoaa Äijänsuon jäähän joskus maalis-huhtikuussa.

Kun kulkee, niin kulkee.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy