Ei johdolla ole mitään järkeä myydä Davisia, koska sopimus on vain tästä kaudesta. Tietty jos lyödään pöytään tyyliin miljoona, niin sitten, mutta ei millään puolella millillä. Tärkeimpiä pelaajia kuitenkin.
Ei johdolla ole mitään järkeä myydä Davisia, koska sopimus on vain tästä kaudesta. Tietty jos lyödään pöytään tyyliin miljoona, niin sitten, mutta ei millään puolella millillä. Tärkeimpiä pelaajia kuitenkin.
Niin... puolella millillä ei saataisi loppukaudeksi korvaajaa Davisille edes artistisopimuksella. Missään nimessä ei kannatta myydä noin halvalla :-)
On kyllä huikea sälli. Suuret propsit heille, ketkä tän miehen meille pelaamaan bongasi. Vaikuttaa kyllä tyypiltä, joka on kaikkien kaveri ja tsemppaa muita. Eilisen maalin tuuletus näytti kyllä minkä verran mies nauttii pelata tällä hetkellä.Yhdeksään matsiin 7+3. On huikea jamppa ja ilmeisesti myös pidetty persoona. Ainakin kommenttiensa perusteella on duunari eikä ylimielinen stara. Joku veikkasi kauden alun veikkauksissa että Davis tekee alle 20 pistettä. Saattaa mennä vääräksi tuo veikkaus. Yksi parhaista hankinnoista aikoihin.
Jep. Ilo seurata kaverin tekemisiä, istuu joukkueen tyyliin kuin se kuuluisa nyrkki silmään. Ontuva kielikuva mutta olkoon. Tällaiset kaverit ovat parasta pr:ää lajille ja joukkueelle. Paljon arvokkaampia kuin esim. hyökkäyssinisellä kyttäävät "puhtaat snaipperit", jotka toki parhaimmillaan ovat hintansa väärtejä (jos saldo osoittaa 50 + lukuja tms.). Itse ihmettelin taas eilen, kun PD pelasi myös av:aa yhdesä Kohon kanssa - toki siinä saattoi olla jo varaus Giliatin jäähyltä pääsyyn mukana. Mutta saman havainnon olen tehnyt aiemminkin. Joka tapauksessa selkeä ja mainio vahvistus joukkueelle.On kyllä huikea sälli. Suuret propsit heille, ketkä tän miehen meille pelaamaan bongasi. Vaikuttaa kyllä tyypiltä, joka on kaikkien kaveri ja tsemppaa muita. Eilisen maalin tuuletus näytti kyllä minkä verran mies nauttii pelata tällä hetkellä.
Itse ihmettelin taas eilen, kun PD pelasi myös av:aa yhdesä Kohon kanssa - toki siinä saattoi olla jo varaus Giliatin jäähyltä pääsyyn mukana. Mutta saman havainnon olen tehnyt aiemminkin.
Juu. Siis jotenkin se on mennyt taas siihen passiivisempaan suuntaan. SaiPa tarvitsisi ehkä jopa pelaajistoon alivoimaspesialisteja. Nykyinen rosteri ei ole täysin roolissaan alivoimaan. Siitä kertoo mm. juuri se, että Mr. Davis sitä pelaa.Eikä tuo SaiPan av niin hyvin toimi, että sieltä olisi varaa jättää parhaimpia pelaajia penkille. Oikeastaan alivoima on ollut koko kauden aikamoinen katastrofi Davisista huolimatta.