Patrick Cotella meni lujaa

  • 1 996
  • 7

odgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Kaverilla on kontti täynnä kamaa eikä tajua ajaa edes nopeusrajoitusten mukaan. :confused:

Tyhmä pää niin kärsii koko ruumis.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Cote oli Nashville aikoinaan (ja ikävästi yleistäen, varmasti ennen ja jälkeenkin) kova poika juomaan tuota jumalten juomaa nimeltä alkoholi. Ruotsissa eräs kesä treenatessaan, Nashville lähetti hänet sinne, aika meni lähinnä maistellessa paikallisia juomia, naisia sekä itse treenaaminen jäi "hieman" taka-alalle. Aikoinaan Pro-Hockeyn(!) loistava ruotsalainen toimittaja teki Cotesta jutun kyseiseen lehteen ja niissä(kin) nähtävissä valokuvissa herran silmät "hieman" punottavat.

Taisi itse Ville Peltonen joskus kertoa että Cote tuli öisin hotellihuoneeseen varsin meluisasti ja joka kerta eri nainen kainalossa :D
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
sex, drugs & hockey!

Loistavaa! :D Juuri tuollaisia ROCK 'N' ROLL-henkisiä miehiä jääkiekko tarvitsee enemmän. Ketään ei oikeasti kiinnosta puhtoiset maitopoikateemuselänteet (vaikka ei enää kaahailija-Teemu niin puhtoinen olekaan, kuin ennen), vaan pahat pojat kiinnostavat faneja varmasti paljon enemmän. ;)
 

Jouni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Big River Prospects
Tupruttelemista yli oman tarpeen..

En ole ikinä ko. huumetta huulilleni vetäissyt, vaikka se on monissa maissa laillinen tapa ja monissa muissa sitä ei pidetä kaljaa pahempana. Kunnon suomalaisena vedän mieluummin vaikka perskännit ja heitän kuperkeikkoja - vaikkei sekään niin järkevää ole, heh.

Mutta ikävä kuulla, että Patrick Cote on ilmeisesti kuljettamassa ainetta jonkun laskuun - tuollainen määrä on ihan liikaa kotitarpeisiin.

Ollessaan Edmontonissa Cotella oli ongelmia päihteiden kanssa ja Öljy laittoikin hänet keväällä 2001 NHL:n hoito-ohjelmaan. Jokainen dealeri on myös käyttäjä - vaikka itse toisin väittävät - todella ikävää nähdä miten nopeasti voi pudota showsta poliisin pahnoille, vankilaan ja ties mihin.

Kiekkoilijana ja tyyppinä ymmärtääkseni Cote jätti muuten itsestään hyvän kuvan näillä seuduilla. Oman ongelman ymmärtää, sitä löytyy monilta ihmisiltä kaikilta elämänaloilta, mutta kun sotkeudutaan aineita välittäviin tahoihin, ollaan tekemisissä todella pahojen ihmisten kanssa.
 

JVR

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
Olen täysin samaa mieltä yläpuolella olevan tekstin kanssa. Tällainen tapaus kolahtaa/harmittaa minua paljon...sillä tämä kyseinen Cote oli ehdoton suosikkini vielä muutama vuosi sitten.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Ei ole mikään yllätys... NHL'ssä rahat (ja keltainen neste) nousevat päähän ja pelaajat sekoilee... Aika paljon tapauksia on tullut esille viime vuosina, erityisesti (muistaakseni) John Kordic oli kova juomaan ja polttamaan.. Samoin Chris Pronger. Ylinopeus -jutut ovat todella yleisiä, viimeisimpinä tulevat mieleen Fedorov & Gaborik..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös