Mainos

Pathrik och Ponthus Westerholm – kaksoset Karlskronasta

• 131 747
  • 642

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ponthuksella tänään Lukon pienin peliaika, ellei Lenniä lasketa. Lämsä uskalsi pelin ratkettua antaa Lennille peliaikaa, kellotti peräti 7 min tänään.

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Pathrikilta mun silmääni kauden eka paha virhe Sporan kolmanteen, kun ei huomannut yhtään merkata vihua. Muuten aika luottohevosmeininkiä ollut viime aikoina. Turha yhden pelin perusteella sen kummemmin arvostella näitä poikia.

J.Hetfield

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kuparikiekko
Pathrik on oikeastaan koko kauden pelannut vähintään ok, pitkään jo hyvin. Alotuksissa ei pärjää. Mutta voittaa kaksinkamppailuja ja antanut monet hyvät maalintekoon vapauttaneet syötöt. Tänään myös Ponthukselta hyvä peli. Eivät vuoda omiin mikä myös hyvä ominaisuus. Puolustavat tunnollisesti vaikka eivät raketteja ole luistimilla. Pelaavat vahvuuksillaan.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pathrik on oikeastaan koko kauden pelannut vähintään ok, pitkään jo hyvin. Alotuksissa ei pärjää. Mutta voittaa kaksinkamppailuja ja antanut monet hyvät maalintekoon vapauttaneet syötöt. Tänään myös Ponthukselta hyvä peli. Eivät vuoda omiin mikä myös hyvä ominaisuus. Puolustavat tunnollisesti vaikka eivät raketteja ole luistimilla. Pelaavat vahvuuksillaan.
Helvetin hyviä 3-4 ketjun pelaajia.

E: Ja pystyvät stunttaamaan ylempänäkin.

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Pojat pelaa helvetin hyvin ja ennenkaikkea tässä tilanteessa takuuvarmasti. Ylivoimalle vaan. Mä luulen että vaikka Pathrik on juonikkaampi sälli kuin koko muu joukkue yhteensä.

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ponthus pärjäsi tänään hyvin, kun pelin vauhti oli alhainen. Eilen Kuopiossa oli todella vaikeaa. Harmi, kun Ponthus on niin hidas. Tuota on Lukon pelitavassa laiturina vaikea paikata muilla avuilla.

Zapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT, Suur-Lukko
Koko kautta tarkastellessa Pathrik on mielestäni ollut ihan Lukon parhaita pelaajia tällä kaudella. Omassa roolissaan ihan äärimmäisen luotettava ja pelintekotaito on yhä tallella. Kyllä tuota ylivoimalla enemmänkin katselisi kuin mitä nyt on nähty. Kyllä Ponthuskin kova on nyt kun on pieneltä sivuraiteelta palannut taas pääraiteelle.

Kepakko

Jäsen
Välillä meinannut loppua jo usko Westerholmien virkakiekon kanssa. Mutta nyt ovat näyttäneet laadukkailta 3. ketjun pelaajilta. Pathrikiin noin muuten olen kyllä luottanut, Ponthuksen otteet enemmänkin ärsyttäneet. Mahtavaa että ovat nyt onnistuneet. Ja Saarelakaan ei ole jäänyt pelin ulkopuolelle, jota monesti Westerholmien kanssa aiemmin on käynyt

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Projekti-Tomin Dream Team kaudella 2026-2027
Viimeiset pelit olleet koko kolmosketjulta laadukasta puurtamista. Katkarapukulhot tyhjennetty, kun runkosarjasta puolet pelattu ja katseet alkavat kääntyä kevääseen?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy