Pathrik och Ponthus Westerholm – kaksoset Karlskronasta

  • 101 780
  • 509

Falling Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nostellaanpas tätäkin pudonnutta ketjua. Kärkihankinnat naapurimaasta. Ilomäen ja muutaman muun kohdalla nostettiin säännöllisesti esiin, että tekee pisteitä vaan heittopusseja vastaan. Mites käy veljesten, jos pudotetaan kauden KooKoo-matsit pois?

17 -> 26:4+4
27 -> 26:6+3

Tällainen tulos rajattomalla ylivoimavastuulla. Tämän lisäksi sivuvaikutus on tehdä toisesta laiturinpaikasta täydellinen pelaajan hautausmaa, josta tällä hetkellä kärsii Nyman. Ikonen tuohon pitäisi nakata heti, kun on vaan mahdollista.
 

Darumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nostellaanpas tätäkin pudonnutta ketjua. Kärkihankinnat naapurimaasta. Ilomäen ja muutaman muun kohdalla nostettiin säännöllisesti esiin, että tekee pisteitä vaan heittopusseja vastaan. Mites käy veljesten, jos pudotetaan kauden KooKoo-matsit pois?

17 -> 26:4+4
27 -> 26:6+3

Tällainen tulos rajattomalla ylivoimavastuulla. Tämän lisäksi sivuvaikutus on tehdä toisesta laiturinpaikasta täydellinen pelaajan hautausmaa, josta tällä hetkellä kärsii Nyman. Ikonen tuohon pitäisi nakata heti, kun on vaan mahdollista.
Vierastan hieman ajatusta pudottaa valitsemiaan pelejä pois kokonaisotannasta. Yhtä hyvin voisi ottaa x määrän kiikaripelejä pois ja saada siten tilastot näyttämään enemmän haluamaltaan. Kaikki sarjapisteet ovat tärkeitä ja Kookoo-matseissa myös jaossa samat kolme pistettä. Jumbojengeille menetetty tällä kaudella niin paljon pistetä, että Ilomäenkin pojoille ja yv-taidoille olisi ollut todella tarve :)

Mutta joo, lieviä pettymyksiä ovat olleet. Sellainen 0,5p/peri tahti oli se, mitä itse odottelin ja mitä oli ehkä realistista odottaa.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Mutta joo, lieviä pettymyksiä ovat olleet. Sellainen 0,5p/peri tahti oli se, mitä itse odottelin ja mitä oli ehkä realistista odottaa.
Pattuhan on juurikin tasan tässä tahdissa? Pottu pari pinnaa perässä
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nostellaanpas tätäkin pudonnutta ketjua. Kärkihankinnat naapurimaasta. Ilomäen ja muutaman muun kohdalla nostettiin säännöllisesti esiin, että tekee pisteitä vaan heittopusseja vastaan. Mites käy veljesten, jos pudotetaan kauden KooKoo-matsit pois?

17 -> 26:4+4
27 -> 26:6+3

Tällainen tulos rajattomalla ylivoimavastuulla. Tämän lisäksi sivuvaikutus on tehdä toisesta laiturinpaikasta täydellinen pelaajan hautausmaa, josta tällä hetkellä kärsii Nyman. Ikonen tuohon pitäisi nakata heti, kun on vaan mahdollista.
Rajattomalla ylivoimavastuulla? Pääsevät yleensä pelaamaan viimeiset 15 sekuntia, kun siellä on mattilat ja tieksolat hakanneet ensin päätään seinään.
 

Zapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT, Suur-Lukko
Mun mielestä olleet tehojaan parempia ja muutenkin ovat sellainen luotettava diesel tuossa hyökkäyksessä. Jos tuosta nyt seulotaan sellaiset hyökkääjät, joista vähiten olen huolissani, niin ne ovat Westerholmit, Repo ja Krannila.
 

Hurricane2004

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Manchester United
Mun mielestä olleet tehojaan parempia ja muutenkin ovat sellainen luotettava diesel tuossa hyökkäyksessä. Jos tuosta nyt seulotaan sellaiset hyökkääjät, joista vähiten olen huolissani, niin ne ovat Westerholmit, Repo ja Krannila.
Samaa mieltä ja omasta mielestä Nyman tekee veljeksistä vähän huonompia ainakin pisteiden valossa
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
On nämä hyviä poikia edelleen, niinkuin viime keikallaankin. Silloin ei vaan tarvinnut ottaa reppuselkään kun siellä oli eräs vähemmän kokonaisvaltainen pelaaja joka sen teki silloin kun tarvittiin.

Mutta hyvä peli pojilta.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
On nämä hyviä poikia edelleen, niinkuin viime keikallaankin. Silloin ei vaan tarvinnut ottaa reppuselkään kun siellä oli eräs vähemmän kokonaisvaltainen pelaaja joka sen teki silloin kun tarvittiin.

Mutta hyvä peli pojilta.
Huomenna saadaan katsoa tätä vähän kokonaisvaltaista pelaajaa pelaamassa änäriä ykkösketjussa. On sekin posia.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Ei onnistu ihan joka kaverilta tuo Pathrikin 5-3 maali, siinä täytyy olla koordinaatiot kohdallaan. Ihan kun itte olis tehnyt.
 
Suosikkijoukkue
Lukko, Lämsän kaljaveikot
Ei onnistu ihan joka kaverilta tuo Pathrikin 5-3 maali, siinä täytyy olla koordinaatiot kohdallaan. Ihan kun itte olis tehnyt.
Juu ei ihan joka jätkä tuohon pysty. Roikkukiekko hanskalla alas, kimmoke jäästä luistimeen, luistimen kautta kiekko lapaan ja siitä ykkösellä kiekko pussiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös