Mainos

Path of Exile - Diablon tappaja?

• 3 562
  • 9

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Path of Exile on Diablon tyylinen hack n' slash netti ja ennenkaikkea 100% free to play peli. Erittäin mielenkiintoiseksi tästä pelistä tekee tämän pelin Passive Skill Tree joka on LAAJA! Eli käytännössä voi kustomoida hahmoasi ja sen skillejä miten tahdot. Toki eri hahmoluokille on omat "järkevät" skill tree kombot ja niin edelleen mutta itse en ole innostunut nettipelistä pitkästä aikaa näin paljoa. Kannattaa ainakin kokeilla jos genre kiinnostaa, sillä peli on ilmainen.

Path of Exile

Path Of Exile: Ultimate Beginner's Guide
Path Of Exile: Ultimate Beginners Guide - YouTube

-Tinke

Teloch

Jäsen
Pitänee mainita, että eilen alkoi tosiaan vasta open beta kyseisessä pelissä, eli bugeja riittänee ihan omiksi tarpeiksi, kaikki sisältö ei ole vielä valmista, servereitä buuttaillaan yms. betaan kuuluvaa. Minkäänlaista character/item wipea ei kuitenkaan ole luvassa betan jälkeen, joten hyvillä mielin ainakin itse aloitin jo nyt pelailemaan. Selvästi Diabloa viihdyttävämpi paketti ainakin, mutta eipä se loppupeleissä paljoakaan vaadi.

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Path of Exilen suosio yllätti pelintekijät sillä serverit menivät nurin liiallisen pelaajamäärän ansiosta. Tällä hetkellä pelintekijät korjaavat servereissä ilmenneitä ongelmia. Toivon mukaan pääsisi hakkaamaan pari tuntia ennen Wildin peliä.

-Tinke

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Pitihän tuo itsekin ladata ja vähän on ehtinyt jo kokeilemaan. Diablo 3 oli todella iso pettymys, joten toivottavasti tästä olisi iloa vähän enemmän. Ihan en vielä päässy kärryille että mitä pelin alussa pitää ylipäätään tehdä joten olen vain toistaiseksi juossut ympäriinsä ja kumautellut vastaantulijoita nuijalla päähän.

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Ihan ok menolta vaikutti aluksi. Enempää en ole vielä ehtinyt pelailla. Tosin itselleni se "Diablon tappaja" oli Torchlight 2, joka on varsinkin kimpassa pelattuna aivan hulvatonta menoa. Toki taustalla onkin Diablojen(ei kolmosen) tekijöitä.

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
37 levelin Marauderilla päästelen menemään. Tällä hetkellä olen viimeisessä paikassa mutta tahdon kuolla aina ennen kuin pääsen viimeiselle bossille. Tätä peliä kannattaa muuten pelata kaveriporukassa pienessä partyssä. Lootit ovat parempia ja peli on huikeasti hauskempaa kun kaverit voivat tehdä Portalin kaupunkiin jossa heräät henkiin ja pääset näin takaisin suoraan keskelle taisteluja. Ja muutenkin kaveriporukassa pelaaminen on hemmetisti hauskempaa.

-Tinke

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
En oikein tunne ketään, jotka tätä pelaisi niin on jäänyt noi partyhommat vähän väliin. Yhden kaverin kanssa ollaan pelattu kahdestaan ja toisella hahmolla olen mennyt noihin public partyihin mukaan joissa on kyllä kaikenlaista viipottajaa mukana.
Nyt on kahdella hahmolla Act1 menty läpi, ja tässä vaiheessa ainakin tuntuu että mielummin tätä pelailee kuin Diabloa.

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Tuli hieman kokeiltua hardcorella (ja tämän pelin hardcore on muuten speksien perusteella varsin tanakkaa mallia niin halutessaan) ja kyllähän tuossa ainesta olisi juurikin kustomoitavuuden ja lootin erilaisuuden kannalta. Diablo III on valitettavasti jäänyt kesän jälkeen pölyä keräämään, mutta tälle voisi vapaa-ajan mahdollistamissa puitteissa antaa mahdollisuuden.

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nyt on eka vaikeustaso läpi ja peli kyllä paranee koko ajan. Kannattaa kyllä ehdottomasti kokeilla, jos tuollainen Diablon tyyppinen meininki sytyttää. Alku on aika hidasta mutta kannattaa malttaa pelailla vähän pidemmälle.

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Juuri pääsin ensimmäisen vaikeustason läpi. Olen tällä hetkellä levelillä 38 ja vasta yksi uniikki tullut vastaan.

-Tinke

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy