Pataljoona

  • 192 541
  • 566

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Mistäköhän tiedän, onko fani-korttini vielä voimassa, koska pitää maksaa seuraava maksu, ja miten pystyn vaihtamaan osoitteen?

Lähetin pari päivää sitten s-postia tuohon ylääolevassa postauksessa olevaan osoitteeseen, mutta ei ole kuulunut vastausta :/
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Jos olet ollut viimekaudella jäsen, sinulle pitäisi näinä päivinä tipahtaa tuorein fanilehti. Postin kääntämisnopeudesta riippuen, mikäli osoite kerran on väärä. Lehden sisästä löytyy liittymisohjeet täksi kaudeksi, ja liittymismaksun maksettuasi kahdesta kolmeen viikkoa kestää uuden fanikortin saapuminen. Kannattaa tulostaa kuitti jos tarvii jotain etuuksia aiemmin.

Osoitteen muutoksen voit lähettää vaikka minulle osoitteeseen irina@assafanit.net ,käännän sen itse sitten sille ihmiselle joka osoitetietorekisteriämme päivittää, kunhan saan jostain pöytäkirjojen arkistoista kaivettua sen tiedon esille!
Eli jos mun osoitetietoni ei ole päivittynyt, niinkuin epäilen, niin saan tuon lehden varmaankin kuukauden päästä. Näin kävi viimeksikin.

Voin varmaan maksaa sen kausimaksun nytkin, vaikken tuota lehteä ole vielä saanut?
 

mic82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ja lentävät mikroautonrenkaat
Laitoin mailia, mutta eipä sieltä vastausta kuulu...
Kyllä on viestiä laitettu kaikille, jotka ovat jotain lähettäneet. Kokeiles uudestaa jos sitten toimis.
Eli jos mun osoitetietoni ei ole päivittynyt, niinkuin epäilen, niin saan tuon lehden varmaankin kuukauden päästä. Näin kävi viimeksikin.

Voin varmaan maksaa sen kausimaksun nytkin, vaikken tuota lehteä ole vielä saanut?
Kaikille vanhoille jäsenille lähti lehti. Ne jotka kerkesivät lähettämään uuden osoitteensa, niin niiden tiedot päivitettiin. Varmasti sinullekin tulee lehti, mutta se voi hieman kiertää postissa ensin. Jo huomenna ensimmäisille pitäisi tämä piiitkään odotettu lehti olla postissa.

Voit tietysti maksaa maksun nyt hetikin. Ei sitä kukaan kiellä.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Tosiaan viimeksi lehden mukana tais tulla kutsu johonkin kokoukseen tjtn, ja kun sain lehden niin kyseinen kokous oli jo mennyt. Siksi epäilen että lehden tulo saattaa viivästyä...

Mutta maksan tosiaan jo etukäteen sen maksun, jos sitä sitten hakisi sen kausikortinkin ennen ens perjantaita :)
 

ÄssÄ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Fanclubin toiminnasta on pakko antaa vähän kritiikkiä. Miten on mahdollista, että tapahtumissa (kuten lauantaina) kortin saa heti mukaan maksamalla jäsenmaksun, mutta jos maksaa jäsenmaksun tilille, niin korttia ei näy eikä kuulu? Ei kai se postittaminen voi niin vaikeaa olla? Eikä sähköpostiin vastaa kukaan. Toki ymmärrän, että kiirettä pitää näin kauden kynnyksellä, mutta pientä ryhdistäytymistä odottaisin. Itse olen maksanut jäsenmaksun 3 viikkoa sitten, mutta korttia ei ole näkynyt. Lehden kyllä sain, eikö korttia olisi samassa lähetyksessä voinut toimittaa?
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Toivottavasti fan clubin kausareita on vielä jäljellä, piti tänään hakea mutta jätin sitten onnistuneesti kuitin kotio :tyhmä_minä:
 

PolarFox

Administrator
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Toivottavasti fan clubin kausareita on vielä jäljellä, piti tänään hakea mutta jätin sitten onnistuneesti kuitin kotio :tyhmä_minä:

No seisomakausarin voi vielä saada.. Jos aamulla aikaisin hakee :D
No ehkä myöhemminkin, mutta luonnollisesti kausareita ei enää myydä kun halli on loppuunmyyty. Jos niin käy niin ensiviikolla täytyy kuitti ja hattu kourassa mennä toimistolle. :)
 

Radek

Jäsen
Näissä kausikorttiasioissa kannattaa kääntyä Ässätoimiston puoleen, vaikka halli olisikin jo loppuunmyyty. Kyllä sitäkautta päästään sopivaan ratkaisuun.
 

Bond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Juuri hain fanikausarin toimistolta... tai siis en saanut kausikorttia vaan 28kpl irtolippuja. Kausikorttien aihiot loppuivat just ja lisää tulee joskus lokakuussa. Yli 2000 myyty toimistotädin mukaan!!!
 

tonir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Soittelin toimistolle ja sieltä tosiaan vahvistettiin että kausikorttia ei saa edes seisomaan perjantaiksi mikäli peli on keritty myymään loppuun. Tunti sitten oli 400kpl myymättä.

Itse oli pakko varmistaa peliin pääsy ostamalla irtolippu netistä kun en pääse ennen huomista toimistolle kausikorttia hakemaan.

Eli tiedoksi niille joilla on kausari vielä hankkimatta että kannattaa kiirehtiä...
 

Radek

Jäsen
Paras tapa aloittaa huippujännittävä kiekkokausi 2007-08 on tulla Pub Winstoniin Pataljoonan alkupeleihin perjantaina klo 17.00.

Vieraina vakiovieras Mika Pieniniemi ja Teemu Virkkunen. Lisäksi paras Ässäasu palkitaan ja valitaan Fanien tähtiraati, joka valitsee illan ottelusta suosikkinsa.

Muistakaa myös fanimatka Tampereelle 15.9.!

Loppuun vielä Matti Kuparisen ja Patrik Forsbackan vastaukset fanien lähettämiin kysymyksiin:
http://www.assafanit.net/blogger/blogid/3
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
"Kausikortti", eli lippunivaska tuli kans tänään haettua.

Lisää kausikortteja tulee kuulemma lokakuun puolivälissä. Itse ajattelin käydä sitten, kun kortteja on tullut, niin vaihtamassa jäljellä olevat liput kausikorttiin. Hiukan siellä vastaan väitettiin, mutta yrittänyttä ei laiteta...

Ei mulla säily tallessa koko kauden liput, hukassa ne on ennen joulutaukoa...

Konttorin täti muuten sanoi, että kausikortit riittivät yllättävän pitkään.
Miten ne voi riittää yllättävän pitkään jos ne loppuu ennen kauden alkua?
Joko kausareita on ostettu paljon enemmän kuin ennen, tai sitten on laskelmat tehtyt ihan päin sitä itteänsä...
 

Radek

Jäsen
Pataljoonan alkupelit

Eli Pataljoonan alkupelit pidetään Pub Winstonissa huomenna. Virallinen aloitusajankohta on 17.00, mutta kannattaa tulla paikalle jo aikaisemminkin. Vieraina meillä on alkupelien vakiovieras, Ässien kakkosvalmentaja Mika Pieniniemi sekä Teemu Virkkunen. Paras Ässäasu palkitaan, jotein dresscode on punainen.

Linkalla lähdetään 17.45 ja fanikulkue lähtee keihäänheittäjä-patsaalta n. klo 18.00.

Alkulämpö Winstonista ja siitä Isomäen hornankattilaan kauden 2007-08 avaukseen!
 

godofthunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Detroit Red Wings
sellainen asia tässä tuli mieleen, että millaisella vahvuudella pauttiarallaa pataljoona on lähdössä kohti mansesteria lauantaina ? että osaa varautua :)=
 
Suosikkijoukkue
Pata
No huhhah heiJaa

kyllä meidän ikioma TOSIFANEISTA koostuva pataljoona näytti tänään että miten sitä ikiomaa suosikkiseuraa pitää kannustaa ja tukea. Todella vaikuttavaa, itse istumassa ja sielläkin enemmän ääntä kuin seisoma katsomossa, pl lukon porukka....voi vittu
 

Delkor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
kyllä meidän ikioma TOSIFANEISTA koostuva pataljoona näytti tänään että miten sitä ikiomaa suosikkiseuraa pitää kannustaa ja tukea. Todella vaikuttavaa, itse istumassa ja sielläkin enemmän ääntä kuin seisoma katsomossa, pl lukon porukka....voi vittu

Tuohon kiinnitin itsekin huomiota. Melko aneeminen esitys. Vähäväkiset Lukko-fanit veivät tuossa kisassa pisteet Raumalle.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Sinänsä mielenkiintoista tuo, koska seisomakatsomoon vakiopaikalleni en kuullut YHTÄÄN lukko -huutoa. Ainoastaan sen rummun aina silloin tällöin...
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sinänsä mielenkiintoista tuo, koska seisomakatsomoon vakiopaikalleni en kuullut YHTÄÄN lukko -huutoa. Ainoastaan sen rummun aina silloin tällöin...
Kolmannen erän ja jatkoajan välisellä tauolla kuulin ainoat Lukko-huudot koko pelissä.

Ilmeisesti olivat silti enemmänkin huudelleet.
 

rama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Habs, FC Jazz-j, Newcastle United
Lukko-fanit olivat kyllä täysin hiljaa 3-1 maalin ja 3-2 maalin välisenä aikana, eli lähemmäs puolitoista erää. Eipä silti, olihan loppujen lopuksi aika aneeminen tunnelma väkimäärään nähden, mutta eipä tuo raumalaisten "ollaan hiljaa ku ollaan häviöllä ja herätään kun tehdään maali"´ kaan vakuuttanut.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
"ollaan hiljaa ku ollaan häviöllä ja herätään kun tehdään maali"´ kaan vakuuttanut.

Samat sanat porilaisille veljille ja siskoille. Hiljaista oli 2-3 kavennuksen jälkeen ja tasoituksen jälkeen. Oli muuten paska tunnelma kaikin puolin hallissa tänään. Taisi olla jännäkakkaa housuissa, niin Lukko- kuin Ässät-faneillakin. No eiköhän se siitä parane, jos pisteitä tulee molempiin leireihin tasapuolisesti.
 

Incarnation

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, PoPa
Samat sanat porilaisille veljille ja siskoille. Hiljaista oli 2-3 kavennuksen jälkeen ja tasoituksen jälkeen. Oli muuten paska tunnelma kaikin puolin hallissa tänään. Taisi olla jännäkakkaa housuissa, niin Lukko- kuin Ässät-faneillakin. No eiköhän se siitä parane, jos pisteitä tulee molempiin leireihin tasapuolisesti.

Omasta mielestäni ihan kohtalainen tunnelma. Pelin alussa ja Ässien maalien jälkeen jopa erinomainen.

Se nyt lienee ihan ymmärrettävää, että ei siellä "hurraata" huudeta jos vastustaja tekee maalin. Ainakin siellä seisomakatsomon yläosassa saatiin Ässille kannustushuudot pystyyn jokaisen Lukon maalin jälkeen jo ennen seuraavaa aloitusta.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Samat sanat porilaisille veljille ja siskoille. Hiljaista oli 2-3 kavennuksen jälkeen ja tasoituksen jälkeen. Oli muuten paska tunnelma kaikin puolin hallissa tänään. Taisi olla jännäkakkaa housuissa, niin Lukko- kuin Ässät-faneillakin. No eiköhän se siitä parane, jos pisteitä tulee molempiin leireihin tasapuolisesti.

Ihanan katkeraa.
Tunnelma oli toki vaisu porilaisittain, mutta moista ei silti raumalla koeta koskaan.
Suomalaisen jääkiekkoulun suurin ylilyöntihän on fanaattinen raumalaisyilyönti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös