Paskalista – musiikillista neroutta vai väärinymmärrettyä taidetta?

  • 36 169
  • 386
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Yoko Onon live-esiintymiset tuntuvat vain paranevan vuosien kertyessä.
Aikamoista itsehillintää vaati noilta katsojilta pysytellä koko "esityksen" ajan paikoillaan, koska itse olisin ainakin äänestänyt jaloillani suurin piirtein välittömästi Onon kävellessä mikrofonin ääreen.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings



Tämä siitä hassu, että hän osaa oikeasti laulaa, tässä vaan levyfirma mennyt matalimman aidan yli.

Rebecca Black tosiaan jonain 13-14 vuotiaana teki vanhempiensa rahoilla tuollaisen biisin. Ottaen huomioon sen murskaavan vastaanoton mikä sille annettiin ja kuinka sitä pilkattiin on ihme että Black on järjissään ja jatkaa edelleen musiikin parissa ja nykyinen tuotanto on jopa kriitikkojen mielestä ihan musiikkia. En ole itse kuunnellut hänen tuotantoaan tuota kappaletta enempää niin en ala sitä kommentoimaan.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Rebecca Black tosiaan jonain 13-14 vuotiaana teki vanhempiensa rahoilla tuollaisen biisin. Ottaen huomioon sen murskaavan vastaanoton mikä sille annettiin ja kuinka sitä pilkattiin on ihme että Black on järjissään ja jatkaa edelleen musiikin parissa ja nykyinen tuotanto on jopa kriitikkojen mielestä ihan musiikkia. En ole itse kuunnellut hänen tuotantoaan tuota kappaletta enempää niin en ala sitä kommentoimaan.
Kuunnellut pari piisiä ja osaa laulaa toisin kuin 95% tämän ketjun esittäjistä.
Rebecca ei ole edelleenkään poistanut kommentointia tuosta ja aika kowa kun siellä on se 95% haukkumista ja loput kehumista, että osaa laulaa sekä kova mimmi kun jaksaa lukea paskaa.
 

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
42 Stars
Viimeksi muokattu:

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Pakko oli pistää, pilataan kaikkien päivä sitten kunnolla. Ken tämän biisin kokonaan kuuntelee on seuraava jeesus.



Johan minä sen kuuntelin pari vuotta sitten.


Tuosta voi lukea näkemykseni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös