Tuli ensin hieman makusteltua tätä päävalmentaja-asiaa ja johtopäätöksenä oli semmoinen "no jaa, ihan OK"-ajatus. Sitten kun mietti asiaa enemmän, pääsinkin jo "no perkele, jos hommat on näin, niin v**tu sitten on! PRKL!"
Oikeastaan ihan mukava kaivaa omatkin haalarit kaapista ja kannustaa joukkuetta kahta kovempaa ensi kaudella. [vitsi]Tänä vuonna hävittiin kausi jo heinäkuussa[/vitsi], mutta antaa mennä vaan! Tää on mun HIFK!
Itse asiassa voi olla ihan hyväkin juttu tämä Sopan diili nyt, sillä ainakin HIFK johtoporras näyttää nyt semmoiselta suuntaa antavalta elimeltä, eikä vaan joltain tuuliviirijoukkueelta. Kausi voi olla top tai flop, mutta aion antaa kaiken tukeni tälle ratkaisulle. En hirtä Soppaa joulutaukoon mennessä, jos homma ei skulaakaan, vaan annan rauhan toimia ja valmentaa.
Eli kovaan paikkaan valmennus laitettiin, mutta periksi ei anneta ja ainakin itse lupaan olla tukena.
Ihan mukava kun naapurileiri jaksaa käydä kesällä täällä tuulettamassa omaa epävarmuuttaan Lämsään ja toivomassa alisuorituksia täältä päin. Terveisiä Ilmalaan! Kausi starttaa ihan kohta.