Pasi Nurminen Kaaneihin työsulun sattuessa

  • 16 510
  • 85
Viestin lähetti Nupe#31
Ikäväähän kaikki tämmöiset tapahtumat ovat, mutta omasta mielestäni ihan turha edes alkaa tähän ketjuun tuota asiaa vetämään tai yleensä mihinkään. Nurmisen yksityisyys asiahan tuo on, eikä se meille kenellekään kuulu.


Tätä jeesustelua minä en ymmärrä. Juttu on maanlaajuisen lehden etusivulla, mutta täällä asiasta ei saisi puhua. Maan laajiin jääkiekkosivusto. Voi kiesus. Back to the USSR.
 

Birdhead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Manchester City, Manchester Phoenix.
Pasi on varmasti loistava persoona kaukalossa, kuin myös varmaan sen ulkopuolellakin.

Itse vihaan yli kaiken miehiä, jotka ns. retuuttavat naisiaan. Se on anteeksiantamatonta, eikä sitä voi perustella mitenkään.
Enkä tällä tarkoita juuri Pasia, vaan kaikkia miehiä.
Minun kohdaltani Nupe sotku päättyy tähän.
 

Dvozak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti Birdhead
Pasi on varmasti loistava persoona kaukalossa, kuin myös varmaan sen ulkopuolellakin.

Itse vihaan yli kaiken miehiä, jotka ns. retuuttavat naisiaan. Se on anteeksiantamatonta, eikä sitä voi perustella mitenkään.
Enkä tällä tarkoita juuri Pasia, vaan kaikkia miehiä.
Minun kohdaltani Nupe sotku päättyy tähän.

Minäkin olen ravistellut naistani ja hän minua. Tasa-arvo pelaa tässäkin. Naisen hakkaaminen on eriasia kuin ravistelu. Ravistelustahan on puhuttu...sitäkään ei kyllä tarvitsisi tapahtua. Aivan turhaa tästä on kyllä täällä käydä keskustelua. Juttua oli Iltalehdessä sopivasti paisuteltu. Köyhä "uutis"päivä. Roskalehti
 

Nupe#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Hän, joka tietää
Tätä jeesustelua minä en ymmärrä. Juttu on maanlaajuisen lehden etusivulla, mutta täällä asiasta ei saisi puhua. Maan laajiin jääkiekkosivusto. Voi kiesus. Back to the USSR.

En minä mitään kieltänyt ettei asiasta saisi puhua, et varmaan huomannut sitä viimeistä lausetta viestissäni?

Tarkoitin vaan, että aika turha aihe ruveta keskustelemaan kun kaikki tietokin perustuu iltapäivälehtien paisuteltuihin juttuihin..
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Ei Nupen sekoilu ole lainkaan turha aihe. Se on samanlainen aihe kuin muutkin tunnetujen ihmisten elämässä tapahtuneet tapahtumat. Nämä tapahtumat tarjoavat sopiville medioille hyvää materiaalia, jolla edistää levikkiä ja palvella kohderyhmää.
Kiekkoilijoiden toilaukset tarjoavat lisäksi tällekin keskustelupalstalle lisää keskustelun/jeesustelun/puolustelun aiheita.

Periaatteessa kiekkoilijan ördäys olisi kiekkoilijan yksityisasia, mutta käytännössä se kuitenkin on hyvin yleinen asia.
 

ELaine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jokainen AIKUINEN ihminen joskus menettää hermonsa johonkiin asiaan/ihmiseen, mutta kun sattuu olemaan vähänkin kiinnostava persoona, niin paskalehdistö alkaa paisuttelemaan asiaa, jotta turha keräyspaperi saadaan myydyksi. Tuskin on tapahtunut mitään normaali-ihmisten elämää kummempaa, mutta tälläkin palstalla kirjoittelevat turhanpäiväiset tekopyhät jeesustelevat idiootit haluavat päteä, kun ei fyysisesti pysty pätemään.
 

JanJ

Jäsen
Sellaista tiedonjyvää, että ihan ilmaiseksi Pasi ei Pelicanseissa pelannut.
Korvaustapa on vielä auki, mutta nykytiedon mukaan korvaus saattaa näkyä pian Pelicansin omistussuhteissa.
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Viestin lähetti JanJ
Sellaista tiedonjyvää, että ihan ilmaiseksi Pasi ei Pelicanseissa pelannut.
Korvaustapa on vielä auki, mutta nykytiedon mukaan korvaus saattaa näkyä pian Pelicansin omistussuhteissa.

Kosonenhan sanoi Hockey Nightin haastattelussa että jonkinmoinen korvaus Nurmiselle maksetaan, sen tarkemmin asiaa erittelemättä.

Mutta jos Nupesta on tulossa yksi Pelicans Hockey Oy:n osakas, niin todella hieno juttu. Mikäs sen parempaa kuin oma kasvatti yhtenä omistajana ja Nupehan ehtii tienata hyvin urallaan ja sijoittaa sitten myöhemmin Lahtelaiseen lätkään lisää =D

Myös esimerkiksi Janne Laukkaselta olisin odottanut jotain tämänsuuntaista, mutta ainakin toistaiseksi mies haluaa olla bluuseri.
 

Jeff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet
Ruotsalaislehti Expressen kertoi perjantaina, että joku Ruotsin Elitserienissä pelaava oli kolaroinut joukkueen linja-autolla humalassa. Ruotsalaislähteiden mukaan autoa ajoi Malmön joukkueessa pelaava Pasi Nurminen.

Ruotsalaisväitteiden mukaan Nurminen joi itsensä humalaan linja-automatkan aikana, kun joukkue palasi vierasottelusta viikko sitten perjantai-iltana. Pelaaja oli humaltunut, kun joukkue saapui Malmön areenan eteen. Joukkuekaverit nousivat autosta ja ryhtyivät kantamaan varusteitaan autosta hallin tiloihin.

Kun bussikuljettajakin nousi autosta, Nurminen hyppäsi ohjauspyörän taakse. Hän sai linja-auton liikkeelle ja ajoi päin parin metrin päässä ollutta hallin sisäänkäyntiä.


Näin Ilta-sanomissa. Vai on Pasi alkanut bussikuskiksi? :-)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös