ja jotten saisi penaltyä, niin sanotaan itse aiheesta että "paljon melua tyhjästä", normaalia julkisuushöpötystä kaverin ympärillä joka ansaitsisi enemmän peliaikaa (omasta mielestään) kuin valmennus suo. big deal?
Yksi esimerkki mainitsemastasi peliajasta. Samu Wesslin, Juha Kiilholma, Mikko Peltonen. Esimerkit ovat kotikaupungin seuran lähihistoriasta. Kaikkia näitä herroja yhdistää Nielikäiseen se, että he olivat kaikki Ässissä pelatessaan tyytymättömiä omaan peliaikaansa. Wesslin on uransa lopettanut, Peltonen myy vaatteita, mutta Kiilholma pelaa edelleen Tapparassa.
Mikä herroissa on sitten erilaista Nielikäiseen? Se, ettei kukaan ole lähtenyt julkisesti itkemään omasta peliajastaan. Varmaan on harmittanut, mutta mölyt on pidetty mahassa. Tosin, Patajätkät-kirjassa kerrotaan kyllä tästä Kiilholman harmituksesta omaan peliaikaansa, mutta ei "Kilu" silti alueen valtalehden toimittajaa kutsunut matsin jälkeen pukukoppiin että voi että kun harmittaa, kun niin kovin yritin.
jos näistä ei kirjoitettaisi paskalehtiin, niin mistä sitten???
Minä vastaan: Matti Nykäsestä, Tauski Peltosesta, Susanna Sievisestä ja Martina Aitolehdestä. Big Brotherista. Kaikkien mahdollisten missikilpailujen osallistujista, jotka ostavat joko omalla tai Seiskan rahoituksella muoviset tissit. Tietosanakirja tuntee näistä määritelmän
skandaalimissi. Aiheita: x oli kännissä, x sekoili ulkomailla, x kirjoitti kirjan, x teki levyn, x nähtiin yhdessä y:n kanssa, x ja y tappelivat, x ja y - villiä sekoilua Mallorcalla, x ja y eroavat, x ja y palasivat yhteen, x tekee yhteislevyn y:n kanssa, x tulee uskoon, y:kin tulee uskoon, x ja y ovat molemmat uskossa. Kyllä siinä riittää jutunjuurta, ja pikaisesti Seiskaa vilaisemalla saatat huomata, että pyörät pyörivät juurikin näin.
Minua ei ainakaan yhtään harmittaisi, jos jääkiekkoilijat pysyisivät vain urheilusivuilla. Tosin, kyllähän Seiskan rahoittama ulkomaanmatka kelpaisi, kunhan vaan kuvaaja pysyisi pois reissusta... :)