Pasi Nielikäinen @ Helsinki Club 30.9

  • 3 781
  • 35

laredo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sipoon Wolf, Malaga, Barcelona, työväen ampujat
No johan nyt on kumma jos ei saisi nyt edes tässä vapaan keskustelun foorumissa kertoa hieman juoruja.... varsinkin kun on ollut itse näkemässä eikä mikään kummin serkun kaiman kämppäkaveri tms.

Ymmärrän kyllä että sm-liigan keskustelu käydään pelillisten ansioiden parissa mutta kyllä täällä tulisi voida käydä läpi hieman juorujakin.

Yllättävän kuumana ja herkkänahkaisina käyvät jullien kannattajat, hieman huumorintajua kiitos.
 

mrmasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo

Ihan kiva kuulla juoruja myös tältä urheilun saralta. Ei noi liigakiekkoilijat todellakaan kaikki mitään ruudinkeksijöitä ole :)

Eli juoruja kehiin, mutta puhutaan TOTTA!
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Kaikkein ihmeellisintä on se, että IFK-fanit ottaa noin kauheet henkiset tälläsestä pikkuasiasta. On taas astetta isompi palkokasvi hengityselimissä...

On se niin väärin! :rolleyes:
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti odwaz
IFK-fanit ottaa
Pari riviä siitä suosikki joukkue -kohdasta ylöspäin mainitaan kirjoittajan nimi, jonka mukaan voit sitten katsoa, kuka on kirjoittanut mitäkin. Olemme kuitenkin yksilöitä, emmekä lauma, jossa jokainen edustaa kaikkia ja kaikki edustavat jokaista... Tai no. Tuohan oikeastaan kivaa: HPK-fanit yleistävät! :p
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Hiili

No enhän mä nyt tietenkään sitä meinannu, vaan että kaikki valittajat ja "JA:n tasosta huolestuneet" oli HIFK-faneja, lukuunottamatta yhtä.

sorinykuiteskiemmätiiämitä--ttuu...

:p
 

PJay

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Koska tämä on ainoa aktiivinen ketju Pasi Nielikäisestä, niin ajattelinpa tänne laittaa seuraavaa.
Oli hauska katsella HPK-HIFK pelin palkintojen jaon aikana, kun Nielikäinen nojaili laitaan ja koputteli mailalla jäähän siinä missä kerhon pelaajatkin, kun hämeenlinnalaiset pokkasivat tähtiä ja muita palkintoja.
Ainakin minun silmissä herran osakkeet nousivat roimasti.
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tommy

Ennen kun menet Niedermaierille kännissä kuittailemaan varmista voitko saada Meilahdessa netin käyttöösi ettei me jäädä paitsi sinun ah niin henkeviä mielipiteitä:rolleyes:
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Tein tänä aamuna näköhavainnon alastomasta miehestä!! Se katsoi minua julkeasti silmiin kylpyhuoneen peilistä ja katosi suihkuverhon taakse!!! Kohta se tuli!! sieltä pois pyyhe lanteillaan!! !!aika hävytöntä!! Kyseessä oli vielä ilveksen ihailija!!!!!

Näin Salattujen elämien Aki Nikkasen Helsingissä. Sillä oli shortsit ja se ajo maastopyörällä.

Onko ne muuten sortsit vai shotsit...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös