Saatiin jo aikoja sitten:Malttamattomana odotellaan, koskahan saataisiin sopimusuutisia.
http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=39996
Ihan kuten tietäjät tässä ketjussa jo aiemmin kertoivat.
Saatiin jo aikoja sitten:Malttamattomana odotellaan, koskahan saataisiin sopimusuutisia.
Pasi menee Tapparaan, soppari allekirjoitusta vaille valmis.
Jatkiksessa oleva haastattelu taitaa Baxterista kertoa ihan riittävästi. Pasi ei ole koskaan ollut oma suosikki, mutta on siihen syynsä, että mies aina kelpaa muihin menestystä tavoitteleviin joukkueisiin. Jos Pasin jutut pitää paikkansa, Baxterilla on säädöt vielä pahemmin sekaisin kuin luulin.
Tuosta kättelemättömyydestä oli juttua jo silloin kun Baxter tuli HIFK:iin, joten eiköhän tuo paikkaansa pidä. Itseäni kyllä harmittaa, että Pasi lähti HIFK:sta.
Eikös Nielikäinen itse kertonut, että "Baxter kätteli kaikki pelaajat". Miksei Nielikäinen mennyt itse kättelemään Baxteriä?
Eikös Nielikäinen itse kertonut, että "Baxter kätteli kaikki pelaajat". Miksei Nielikäinen mennyt itse kättelemään Baxteriä?
Itseäni jäi häiritsemään seuraava teksti:
Pelaajan tehtävä ei ole arvostella valmentajaa, pitää vaan pelata mahdollisimman hyvin ja itse olen pelannut monenlaisten valmentajien alaisuudessa monissa joukkueissa; Kärpissä, Ässissä, Saipassa, Kerhossa. Jokaisessa joukkueessa olen saanut keskimäärin 15 minuutin peliajan ja roolia myös erikoistilanteissa.
Eikös se peliaika ansaita? Se että on saanut jokaisessa noissa joukkueessa (mitä kyllä ihmettelen HPK:n ja Kärppien kohdalla) tuommoisia peliaikoja ja erikoistilannepelaamista ei tarkoita että IFK:n tullaan takki auki odottaen tuollaisia peliaikoja itsestään!? Tuossa ei kommentissa ei todellakaan ole nöyryyttä jota tulisi jokaisella pelaajalla olla.
koko kakku! Miettikäähän duunia jossa sut sivuutettas mennen tullen ja sun työpanostasi ei noteerattaisi vaikka teet kaiken mikä on sovittu eli olet "johtajalle" pelkkää ilmaa. Minusta tälläinen kohtelu tavallisella työpaikalla kuulostaa jo ihan työpaikkakiusaamiselta. Hyvin kummallista käyttöstä on Pasi kieltämättä saanut sietää, eller hur? Se, että palkka juoksee, ei motivoi penkin lämmittäjää, ainakaan Pasia kohdalla. Loistavaa , että hän pääsee viimein "luistimille".
Mun mielestä on parempi näin. Ei Pasille ole oikeasti mitään käyttöä. Jos Pasi olisi pelaaja, josta olisi kentälläkin jotain hyötyä olisi sirkushuvitkin ihan jees. Esimerkiksi Lostedt on huomattavasti parempi roolissaan kuin Nielikäinen. Jos Lostedt joutuu puremaan tuppia ei heti ala itku siitä kuinka maailma on julma ja valmentajat väärässä, vaan Lostedt hoitaa hommansa mukisematta.Kyllä Pasi olisi mun HIFKiin mahtunut milloin vain nelosen tai kolmosen laitaan ajelemaan ja vääntämään. Nyt on taas yksi sirkushuvi vähemmän tossa jengissä.
Eikä enää ketään uskottavaa tappelijaa.
Ei voi välttyä ajatukselta, että Nielikäinen jatkuvalla valituksellaan, kitinällään ja tavaroiden paiskomisellaan oli se syöpä kopissa, joka vielä piti poistaa. Mutta eihän se näin voi mennä, eihän?
Ei se menekään koska Nielikäinen on ollut poissa Hifkin pukukopista jo parisen viikkoa.Mutta eihän se näin voi mennä, eihän?
Ei se menekään koska Nielikäinen on ollut poissa Hifkin pukukopista jo parisen viikkoa.
Ei sen puoleen, että olisin jäänyt häntä kaipaamaan.
Kukakohan oli se HPK:n #74 joka meni omassa päädyssä toisena miehenä taklaamaan maalin taakse ja jätti maalin eteen oman äijänsä joka lakaisikin kiekon maaliin ? Pelisilmän puute on Pasin pahin ongelma vaikka yritystä onkin kiitettävästi.
Ja se olisi kieltämättä erittäin valitettavaa. Puhumattakaan siitä, että sillä kellonlyömällä Nielikäisestä tulee kyvytön tappelija ja näin ollen ei pelaa enää (ikinä) liigassa.Sekin voi tulla vielä kevään aikana tutuksi, että kun hämeenlinnalaispelaajaa kohdellaan jotenkin väärin, niin kuittivihosta repii sivuja ihan joku muu kaveri kuin #74.
Ja se olisi kieltämättä erittäin valitettavaa. Puhumattakaan siitä, että sillä kellonlyömällä Nielikäisestä tulee kyvytön tappelija ja näin ollen ei pelaa enää (ikinä) liigassa.
Meinaatko että Nielikäinen otettaisiin vielä johonkin pelaamaan, jos joku muu hänen joukkueestaan tappelisi?No, varmasti ainakin erityisen arvostettu joukkuepelaaja. Pelaa sitten liigassa tai missä tahansa.