DreamHockey
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Tälle miehelle on syytä aukaista kokonaan uusi ketju. Tässä on äijä ,joka nousee aina takaisin jaloilleen ja varmasti herättää kaikenlaista juttua niin puolesta kuin vastaan yleensä ikävä kyllä vastaan. Henkilökohtaisesti olen aina ollut tämän miehen tekosista kiinnostunut ,koska siellä missä Nielikäisen poika on niin siellä yleensä sattuu ja tapahtuu. Mutta kaikesta eniten minua ihmetyttää se ,että vuodesta toiseen tämän miehen tekemisiä ihmetellään niin lehdistön ja fanien keskuudessa mitä ihmeellisimmillä tavoilla. Esim. aina kun Pasi on pois pelaavasta kokoonpanosta niin eka huomio on että äijää ollaan myymässä pois ja mihin ikinä onkaan huhuttu seuraavaksi menevän. Vaikka äijä oikeesti olisikin vaan loukkaantunut tai ei vaan mahdu pelaavaan kokooonpanoon. Sama asia toistui taas tälläkin kaudella. Ihmetyttää kovasti. Pasi on kumminkin sellainen pelaaja ,että pelaa ainoastaan sille tiimille minkä paita milloinkin on päällä ja 100 prossaa lasissa jos edes riittää. Ja se nostaa tämän äijän arvostusta minun mielestäni. Vaikkakin joskus se rapa roiskuukin niin se vaan kuuluu tähän pelityyliin. Eikö Pasillekkin voisi antaa työrauhan. Helpompi olisi hänenkin hoitaa haluaamaansa ammattia. Minkä tekee minun mielestäni hienolla ammattimaisella tavalla. Tänään taas kehissä 100 lasissa. :)