Edesmennyt Tenho Saurén joskus heitteli tämmöistä läppää eräällä huumorikasetillaan :
" ...ja sitten myydään tämmöinen kotimainen puukko. Tässä lukee jotta Made in Sweden... niin sehän tarkoittaa että Made ui yli veden tämmöinen kainalossaan ja meni sitten toista hakemaan. Siks nää onkin nyt niin halpoja. Teräväkin se on. Vaikka parran ajais. Eikä tartte mitään kalliita vesiä eikä vaahtoja ostaa apteekista. Tällä kun ajaa niin tulee vesi silmistä ja vaahto suusta..."
Saattaa olla, että ei ihan sanasta sanaan mennyt noin, mutta kuvitelkaapa itse tuo litania lauottuna Reinikaisen äänellä. Hymy irtoaa vakavammaltakin kaverilta.
Saurén teki aikanaan useampiakin C-kasetillisia tuommoista huulen heittoa joko yksin tai sitten muutaman TV:stä tutun näyttelijän kanssa kimpassa. Saattaisivat olla aikalailla arvossaankin jos tuommoisia olisi säästynyt jonkun nurkkiin pyörimään.
Vieläkin siis listasta puuttuu partaveitsenkin lisäämisen jälkeen se oikein kovien karjujen parranajopeli, joka myös Mora-puukkona tunnetaan.
Edit : Itse käytän höylää, sillä kärsivällisyys ei riitä sähkökoneella jurnuttamiseen. Tosin olen laiska ajamaan partaani. Pari kertaa viikossa piisaa, välipäivinä saa sänki rehottaa vapaasti jos en tiedä joutuvani edustustehtäviin työmaalla.