Parnassosta poimittua...

  • 651
  • 0
Tila
Viestiketju on suljettu.

pale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lebarin Pantterit
Hauskaa, että olet täällä...
<BR>
<BR>Huomasin kuinka huolestunut olit Aimosta ja hänen toimistaan elämän kivikkoisilla arvopaperimarkkinoilla, joten kevennän taakkaasi ilomielin.
<BR>
<BR>Aikka on näin talvisaikaan, skeitin huonosta liikkuvuudesta hankisilla baanoista johtuen, siirtynyt rinkkaan. En itsekään tajunnut kuinka kätevästi talvisaikaan kyseinen torso siirtyy voimailusalilta tutuksi tulleen nappi-hemmon repparissa. Aikka itse kehuu Fjelrevenin rinkkoja betremmiksi, joskin hätäpäissään Rukkakin käy... Pääasia, että pääsee Kymppikerrokseen paistattelemaan ja vaikka loppuyöstä ei enää ketään roudaajaa Laatallemme löydykkään, niin Aimomme onkin Helsingin-vuosien aikana sentään ihan itse opetellut siirtymään paikasta toiseen pelkästään otsanahkaa rypistelemällä... Tosin spårat tekee tiukkaa, kun tarvii hampaita astinlautaan...
<BR>
<BR> Myös taannoinen lande-kakkani, tai sen jälkivaikutukset, ehkäpä mahdollisten kuivahtaneiden kanelikokkareiden kera, sai sut aprikoimaan puhdistustoimenpiteitä kyseisen matinean jälkeen?
<BR>
<BR> En tiedä sun lapsuus-ajan ulosteista, eikä jostain syystä ihan hirveästi kiinnostakkaan, mut mulla pökäle solahti melko kevyesti, rakenteeltaan kiinteänä pois ja näinollen pelkkä ajatus paperin käytöstä, saati Pata-padan käytöstä kuullosti lähinnä luonnonvarojen väärinkäytöltä.
<BR>
<BR>Otsake oli, kuten huomasit, pelkkää kusetusta, jotta sain sut lukemaan tänkin kyhäelmän.
<BR>
<BR> pale
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös