Parinmuodostus

  • 1 687
  • 9

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen tässä muutaman kuukauden ollut ilman vakituista kumppania, ja se on pakottanut minut miettimään parinmuodostuksen saloja.

Kumppanin "hankkiminen" tuntuu olevan asioita joissa asian työstäminen ei tuota positiivisia tuloksia, vaan asiat etenevät sattuman kaupalla. Eli jos etsit ja yrität hankkia itsellesi seuralaista, mitään ei tapahdu. Mutta jos vain olet etkä mieti asiaa, huomenna kaikki voi olla toisin...

Olen myös tutustunut "markkinoihin" esim. erilaisten deitti-palstojen kautta, mutta niissä tuntuu olevan paljon pielessä.

Jokainen naispuolisen ilmoitus seuraa suurinpiirtein tätä kaavaa:

Minä olen kaunis, ainakin joku on joskus niin sanonut.

Sinä olet:

-Akateeminen
-Urheilullinen
-Fiksu
-Hellä
-Herkkä
-Menestyvä
-Sinulla on aikaa minulle

....Sekä loputon lista toisensa lähes poissulkevia ehtoja.

Itsekritiittisenä henkilönä löydän yleensä aina jonkin kohdan jonka täyttämistä en 100% voi taata, ja jätän vastaamatta näiden (ainakin omasta mielestään) täydellisten ihmisten ilmoituksiin. Tosin joskus mietityttää miksi näinkin täydelliset ihmiset tarvitsevat kyseisiä kanavia kumppanin löytämiseen? Entä vastaako kukaan ikinä täysin sitä kriteerilistaa? Vai vastaako näihin ilmoituksiin vain joustavaan totuuteen tottuneet ihmiset?

Erittäin mielenkiintoisia pointteja tulee esiin myös tästä "tutkimuksesta"
http://www.city.fi/yhteisot/lue_vie...otid=46352&groupid=erotiikka_heterot&offset=0

Kertoo jotain naisista?


Nyt pyytäisinkin arvon palstalaisia kertomaan omia kokemuksiaan parinmuodostuksen viidakosta, nettitreffailun pettymyksistä ym.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kokemuksesta voin kertoa, että jos esim. lähtee baariin asenteella, että nyt isketään dooris, on 99 % varmaa, ettei onnaa. Eli kannattaa jättää nämä iskemistavoitteet ym. pois mielestä. Avoimin mielin eikä mitään paineita asiasta, niin tärppää (silloin on torttua tarjolla, kun sitä vähiten odottaa, MOT kymmeniä kertoja). Nettideitti yms. muista palveluista ei ole tietoa, enkä niitä koskaan edes harkitsisi, luusereiden juttuja. No, onneksi on oma kihlattu vihdoinkin hyväksytty, joten ei tarvitse tällaisia asioita nyt pohtia. Mutta motto: 'Paineet pois!'.
 

merzyk

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja Edmonton Oilers
Lähimenneisyyttä muistellen, jos lähtee kauheat odotukset niskassa baariin illalla niin tuskin tulee mitään. Kun lähdet varattuna baariin, odottamatta illasta muuta kuin "tiukkaa viinaa tappiin asti" niin kyllä niitä naisia sitten tulee kyselemään. Hirveässä kännissä niitä naisia ei parveile ollenkaan, miksiköhän?
Kaipa sitä sitten näyttää varattuna jotenkin stressittömältä, ettei näy heti päälle, että yöseuraa ollaan vailla.

Nettideittiä kokeilin ihan piruuttani(heti eron jälkeen ei ollut minkäänlaisia odotuksia!), eikä se hassumpi tapaus ollutkaan. Mutta ei se kokemus ollut sellaista, mitä voisi eteenpäin suositella. Parempi kun näkee luonnossa ensin. Melkein yhtä epätoivoista kuin sopia treffit Subtv:n chatissa.

Yksi asia joka ihmetyttää ilmoituksissa, on "täytyy olla huumorintajuinen". Jokaisella on oma käsityksensä huumorista, voipi hyvin olla että illan deitti on "hieman" eri tavalla huumorintajuinen kuin itse.

Eivät kai ne kaikki nettideittailijat ole rumia ja epätoivoisia loppujen lopuksi?
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Minä tutustuin aikoinaan vaimooni kaatumalla korkealta baarijakkaralta turvalleni lattialle. Siinä selvisi ainakin heti "kättelyssä" että kyseisellä neidolla on ainakin huumorintajua... ja kyllähän minä kieltämättä ehdin sieltä lattiantasosta huomata myös neidon kauniit sääret... kun tuo minulta onnistui, niin miksei sitä voisi joku muukin kokeilla? Tsemppiä!
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Asian vierestä

Tekisi mieli sanoa ruma sana, kun tuollaisia toivomuslistoja näkee.

"Minä olen kaunis, ainakin joku on joskus niin sanonut.

Sinä olet:

-Akateeminen
-Urheilullinen
-Fiksu
-Hellä
-Herkkä
-Menestyvä
-Sinulla on aikaa minulle"

Sanon vain arvon naiset, jotka noita listojanne laaditte, että katsokaa ensin itse sinne peiliin (ei pelkästään ulkoista olemustanne peilaillaksenne) ja miettikää, oletteko te niin virheettömiä ja täydellisiä, että voitte muiltakin vaatia vaikka mitä. Todellinen "prinssiys" löytyy miehestä vain ajan myötä, eikä sillä ole mitään tekemistä ulkoisen tai sisäisen virheettömyyden kanssa. Välillä oikein miettii, että mitenköhän paljon ihmissuhdeongelmista mahtaa johtua ihan jo suhteettomista odotuksista puolin ja toisin.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Ei niitä baarista..

..löydy vaan koulun/harrastusten yms. kautta. Netistä? No joo..tiedä häntä..Itse epäilen..
 

TwilightZone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
No, itselläni on kerran tärpännyt netissä, ja oikein kunnolla. Vuosi oltiin yhdessä, ja varsinkin alkuaika oli todella menoa ...
Sitten seuraava tyttöystävä olikin lukiokaveri, yli vuoden olin tämänkin tyttösen kanssa yhdessä.

Nyt sitten 8 kk sinkkuna, ja vaikka käyn aika aktiivisesti baarissa ja bileissä (ainakin kerran viikossa) niin ikinä en ole törmännyt niissä varteenotettavaan tyttöystäväehdokkaaseen :(
 

Linda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vaikea aihe...
Jossain on väitetty, että "vastakohdat täydentävät toisiaan". Ehkä näin...mutta kuka todella päätyy yhteen vastakohtansa kanssa? Minä en ainakaan ole saanut vastakohtaani koskaan kiinni. Ja muut ei liiemmin ole vielä kiinnostaneet....



joo, ja tämänkin olisin todella voinut harkita jättäväni väliin...
:confused:
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No niin.....

Päästiin tämän miehen syksyn lempiaiheeseen.;)

Joo eli kihlattu otti ja lähti maille vierahille ja tuli taas
suruajan jälkeen uusien haasteiden aika. Täytyy myöntää, että kyllä tuo naisten iskeminen ja parin saalistus on niin pirun vaikeaa. Toista se oli luolamies aikaan, nuija mukaan
ja akka kainaloon:D

No sitten oikeaan asiaan. Baareihin isku asenteella lähtevä
palaa kotiin yleensä yksin mustalla silmällä tai ilman.
Parhaiten baareista löytyy vahingossa kumppani kun on aivan muissa aikeissa reissulla(kokemusta on).

Netistä saattaa myös löytyä hyvännäköisiä, mukavia ihmisiä,
niihin listoihin kannattaa suhyautua varauksella ja todellisuus on tarua ihmeellisempää. Listat laaditaan usein karsimaan kaikkein pahimmat ja epätoivoisimmat hankalat yksilöt. Netistä on ainakin
useampi kaveri löytänyt pitkäaikaisen elämänkumppanin.

Koulu/harrastus on myös hyvä paikka bongata elämän kumppani, tosin siellä on pieniä käynnistys vaikeuksia usein (kuten allekirjoittaneella);)

No edelleen olen sinkku, mutta positiivisiin ihaniin, mukaviin ja kauniisiin naisiin olen törmännyt (niitä on sittenkin), mutta kaikki ei ole natsannut joten joulu vieteän sinkkuna.

Ps naisille vinkki
Mies on helppo iskeä, kunhan tulette juttelemaan
(ja jos jääkiekosta pitävä, sitä harrasteleva 185cm 23 mies kiinnostaa niin yv tulemaan:D :D )
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös