Olisi saanut Sarlin selostaa tätä breakdancea. Vai mitä breakingia lieNyt iltasaduksi Christer Sarlin ja olympialaista nyrkkeilyä.
Putoaa nopeasti, vaikka kukaan ei edes osu.Sitä ääntä ei pääse pakoon. Heti soi korvanjuuressa, hän voisi lukea äänikirjaa kesken matsin. Taitaa niin tosin tehdäkin.
2028 Uniikki edustamaan rap battlessa.Uniikkius, sujuvuus yms?
Eikai tämä nyt sen oudompaa sinänsä ole kuin esim. taitoluistelu talvikisoissa.No nyt kyllä sanon ihan suoraan että ensimmäinen ihan täysin pellelaji näihin olympialaisiin tämä breaking
Kyl tää mun mielestäni on aika paljon kauemnpana olympialajista kuin taitoluistelu. Esim. muodostelmaluistelu ei edes ole olympialaji.Eikai tämä nyt sen oudompaa sinänsä ole kuin esim. taitoluistelu talvikisoissa.
Toki kun se taitoluistelu on ollut sata vuotta mukana. Katsellaan tätäkin sitten uudelleen sadan vuoden päästä.Kyl tää mun mielestäni on aika paljon kauemnpana olympialajista kuin taitoluistelu. Esim. muodostelmaluistelu ei edes ole olympialaji.
No ei ehkä kuitenkaan.Eikä Suomella ole tässäkään edustajaa. Tonnehan olisi voinut ottaa kenet tahansa jostain yökerhon tanssilattialta.
Jos menee vituiksi niin valitse kappaleeksi Kartat mua.Mulla voisi olla tuossa vielä saumaa. Kai tuon voi aloittaa 48-vuotiaana. Kolmas Nainen ja Äiti pojastaan pappia toivoi soimaan. Tunnen jo perunajauhon käryävän selkäni alla.
By Dj Kalle Rovanperä.Jos menee vituiksi niin valitse kappaleeksi Kartat mua.