Talous nousuun! Hyvästi kurjuus!Nyt on maabrändi esillä kun Suomen lippu esiintulon yläpuolella.
Tänäänkään ei tule mitalia Suomeen.Sitten mitalikahveja keittelemään.
Ja ihan ok puhui myös Pihlan nyrkki.Kyllä minä tähän lisäisin Blomqvistin ja Monosen, etkö sinä?
Ronssi-Ruuskanen pelastaa taas Suomen kisat.Pistesija murukahvit tulille jo etukäteen.
Ringa Ropo-JunnilaNyt kun alkoi pohtimaan, niin lätkän puoleltahan löytyy Oliver Ekman-Larsson ja Ryan Nugent-Hopkins.
Mitenkäs HIFK-legenda Kimmo Mäki-Kokkila?Nyt kun alkoi pohtimaan, niin lätkän puoleltahan löytyy Oliver Ekman-Larsson ja Ryan Nugent-Hopkins.
Tervo ja KosonenJa ihan ok puhui myös Pihlan nyrkki.
Kyllä joku Svensson-Jönsson olis vielä osuvampi.Nyt kun alkoi pohtimaan, niin lätkän puoleltahan löytyy Oliver Ekman-Larsson ja Ryan Nugent-Hopkins.
Mieti jos siihen tulee se metrin ponnualue tjsp :DPituushypyssä / kolmiloikassa katson melkein joka kerta livekuvasta, että tuo oli selvästi yliastuttu. Ja sitten näytetään lankusta lähikuvaa, että siinä oli jotain 10cm varaa vielä.
Kyllä, nämä taisi olla jo mainittu hieman aiemmin.Tervo ja Kosonen
Enemmän mua kiinnostaa kelle suomalaisista Valavuori povaa mitalia, koska sen nimen voikin suoraan ruksia pois.Jaahas, keihäskisa käyntiin.
Suomalaisten mitalikertoimet ennen kisaa:
- Helander 4.50
- Keränen 8.50
- Etelätalo 26.00
Sitä ei sit vittu laiteta tänne!!Enemmän mua kiinnostaa kelle suomalaisista Valavuori povaa mitalia, koska sen nimen voikin suoraan ruksia pois.