Syökää silakkaa!En arvannut, että tässä ketjussa siteerataan Holkeria.
Ei päivää ilman pistesijaa!Nacra 17 -luokan olympiakullan voitti Italia, hopeaa sai Argentiina ja pronssia Uusi-Seelanti. Suomen kaksikko Kurtbay-Keskinen sijoittui lopputuloksissa seitsemänneksi.
Purjehduksen nacra 17 -luokan mitalilähtö käytiin todella kevyessä tuulessa. Mitalilähdön voitti Ranska, Italia tuli toiseksi ja Brasilia kolmanneksi. Suomi oli mitalilähdön yhdeksäs.
Nacra 17 -luokan olympiakullan voitti Italia, hopeaa sai Argentiina ja pronssia Uusi-Seelanti. Suomen kaksikko Kurtbay-Keskinen sijoittui lopputuloksissa seitsemänneksi.
Carolina Klüft ja Eunice Barber hyppivät arvokisoissa pituuttakin. Barber jopa voitti pituudessa mm-kultaa.Osallistuuko muuten joskus nämä seitsenottelijat myös muihin lajeihin? Mietin vaan, kun esim. näissä kisoissa korkeushypyssä pronssia otettiin tuloksella 195, minkä ylittäminen ainakin Thiamilla oli erittäin lähellä.
Ottelija Kälin oli ainakin pituuden finaalissa em-kisoissa. Semmonen 680 hyppijä.Osallistuuko muuten joskus nämä seitsenottelijat myös muihin lajeihin? Mietin vaan, kun esim. näissä kisoissa korkeushypyssä pronssia otettiin tuloksella 195, minkä ylittäminen ainakin Thiamilla oli erittäin lähellä.
Dreksler se Artsin vaimo veti 6741 seitsenottelussa.Carolina Klüft ja Eunice Barber hyppivät arvokisoissa pituuttakin. Barber jopa voitti pituudessa mm-kultaa.
Joku saksalainen mies kymmenottelija oli kisoissa pituushypyssä. Vissiin kun ei kymmenottelua loukkaantumisen takia halunnut tehdä. Nyt en osaa googlettaa niin että tämän olisin löytänyt. Ehkä joku muu osaa... Tai sitten mä olen vaan väärässä.Pituus on ollut monestikin ihan vahva laji.
Vai oliko Sveitsin Ehammer?Joku saksalainen mies kymmenottelija oli kisoissa pituushypyssä. Vissiin kun ei kymmenottelua loukkaantumisen takia halunnut tehdä. Nyt on osaa googlettaa niin että tämän olisin löytänyt. Ehkä joku muu osaa... Tai sitten mä olen vaan väärässä.
Ehammer en ole varma oliko loukkaantumisesta vai ihan vain siitä että ihan vitun kova hyppäämään ja halusi siihen keskittyäVai oliko Sveitsin Ehammer?
Toi oli tosi paha sillo olympiafinaalis 2008Tai sitten tekee järvenpäät ja keppi lentää semmoiset 90m mutta yliastuttu heitto.
Jos tänään tulee mitali, niin lupaan juosta alasti kotipaikkani keskustan ympäri ja juoda samalla mitalikahvit.
Nimi kuulostaa tutulta että varmaan on tuo.Vai oliko Sveitsin Ehammer?