Mainos

Pariisin olympialaisten liveseuranta 8.8.2024

• 62 281
  • 2 085

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
JuhlaMokka, tummapaahto, tietenkin Pauligin

Jotkut ostaa täälläkin Saludoa, mutta sillä lähinnä auotaan tukkeutuneita viemäreitä tai huuhdellaan jäteöljyastioita öljynvaihdon jälkeen
Juu, Saludo on kyllä jotain ihan muuta kuin laatukahvia eli mitalikahvia. Pistesijoille siis Saludoa!

Gotterdam

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Leijonat, IPV, Roihuttaret, PuMu
Itse käytän kahvina sikuria.

torreira#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Arsenal
Sagalle junnukisoissa aina hävinnyt Dokter saattaa olla jopa mitalitaistelussa. Toki kisa on nuori ja illalla ollaan jo vähän viisaampia.

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Varusmiehet saa joka päivä juoda Kultamokkaa, niin hyvää tavaraa se on. Siviilissä olevat vain silloin kun tulee olympialaisista keihäästä kultamitallllllli.

Tiedä sitten kuinka pitkään tuota kahvia on siellä tarjoiltu, mutta itse vedin intissä ilman kahvia, kun niin kuvottavaa se oli. Ja minä en edes ole mikään fiini kahvinjuoja, Saludo, Kulta Katriina, Pirkka Costa Rica, kaikki menee enkä edes makua erota. Mutta sitä litkua mitä intissä tarjoiltiin, niin siihen en pystynyt.

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tiedä sitten kuinka pitkään tuota kahvia on siellä tarjoiltu, mutta itse vedin intissä ilman kahvia, kun niin kuvottavaa se oli. Ja minä en edes ole mikään fiini kahvinjuoja, Saludo, Kulta Katriina, Pirkka Costa Rica, kaikki menee enkä edes makua erota. Mutta sitä litkua mitä intissä tarjoiltiin, niin siihen en pystynyt.

Kyllä porukalla piti kiirettä pytylle, kun torstaina vedettiin hernekeitto+painimatto ja päälle iso peltimukillinen pahaa kahvia. Vessoissa sentään oli kopit jo, ettei avonainen 8-rivinen. :)

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
No ei varmasti, täysin erilainen tilannekin. Eihän tuo Hurskeen kiukku liittynyt välttämättä mitenkään siihen erän voittaneeseen suomalaiseen, vaan millä ajalla erän toinen pääsi jatkoon...
Siinä totta, että eihän Hurske ois tehnyt tuota heittopaikalla. Se taas on turhaa kiukuttelua kun eihän noi eräajat kumminkaan ole täydellisen tasavertaisia.

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Siinä totta, että eihän Hurske ois tehnyt tuota heittopaikalla. Se taas on turhaa kiukuttelua kun eihän noi eräajat kumminkaan ole täydellisen tasavertaisia.

Kyllä tämä ratkaistaan sillä, että grilliltä Petra tai Laura lainaa Hannulan kopterireppua ja tekee kisakylässä empiiristä journalismia?

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Ainut oikea mitalikahvi on Löfbergin Kharisma! Sopii toki hyvin jokaiseen kahvihetkeen.
Mulla on Gina Gold nimistä pikakahvia sekä Fresian mikro. Siinä on lyömätön yhdistelmä!!

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Kyllä porukalla piti kiirettä pytylle, kun torstaina vedettiin hernekeitto+painimatto ja päälle iso peltimukillinen pahaa kahvia. Vessoissa sentään oli kopit jo, ettei avonainen 8-rivinen. :)

Kävin Puolassa paikassa jossa oli kymmeniä reikiä samassa rivissä. Oli aika karu mesta

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Posketonta menoa. Thiam hyppää ja Saga varmaan jo päiväunilla Pariisin ruuhkissa.

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Sagalle junnukisoissa aina hävinnyt Dokter saattaa olla jopa mitalitaistelussa. Toki kisa on nuori ja illalla ollaan jo vähän viisaampia.
Helppo kannustaa tätä urheilijaa, koska sen verran symppiksen oloinen tyyppi on kyseessä. Saattaa parantaa ennätyksensä päälle 6500 pisteen, mutta ei ehkä ihan mitalitaisteluun riitä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy