Mainos

Pariisin olympialaisten liveseuranta 8.8.2024

• 62 135
  • 2 085

Since 1953

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hartford Whalers, Jokerit vol. 2023
Jossa sitten taas todetaan, jotta jotain tars tehrä ja sitten suunnitellaan ja todetaan, että mikään ei muutu, saimmehan kuitenkin aimo kasan pistesijoja.

Näin se tulee menemään.
Surullistahan tässä on se, että tätä jamaa ryhdytään ratkomaan perustamalla helvetin kallispalikkainen työryhmä, johon toki kutsutaan kaikki vanhat jäärät, jotka nyttenkin ovat päättäjäportaassa, miettimään ja tuottamaan raportti, miten tästä noustaan maailman ykkösmaaksi yleisurheilussa. Toki niin ei tule käymään, mutta päättäjäporukalle ja selkääntaputtajille saatiin kuitenkin livautettua mukava lisä pankkitilille. Menestysresepti, joka pätee Suomessa lajissa, kuin lajissa.

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Lassi on kyllä aivan käsittämättömän kova ukko. Niin raudanluja kilpailija, ettei toista ole. Tänäänkin kautta aikain kovimmassa finaalissa pistesijoilla, ja nimenomaan venymällä kovassa paikassa. Enempää ei ollut tehtävissä, mutta puhtaat paperit voi ehdottomasti antaa. Chapeau!
Lassista voisi tulla suomalaisilla oiva urheilupsykologi kun mies tuntuu tietävän jotain hermojen hallinnasta.

Gotterdam

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Leijonat, IPV, Roihuttaret, PuMu
C'mon USA! Putinin ystävät ei saa voittaa

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
On kieltämättä yllätysten täyteinen ilta. Koriksessakin slaavit näyttävät jenkeille paikkaa.

Jay79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Pakistanilainen on toki tiedetty kovaksi ukoksi, mutta heitti nyt ensin karsinnassa sen 86 joka oli kauden paras, siitä sitten stadion olosuhteissa tuulettomassa tilassa kaksi kertaa 5 ja 7 metriää tuohon päälle.

Mä olen seurannut keihästä vasta 40 vuotta tiiviisti, enkä halua voittajan päälle mitään heitellä, mutta kohtuu helpolla nuo tuli, tekniikassa on paljon puutteita. Uskomatonta. Puhtaaseen urheiluun haluaisin uskoa.
Ai että on katkeraa, kyllä se helpottaa sitten, antaa Pakistanin miehen nauttia voitostaan ilman turhanpäiväistä selittelyä.

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mä olen seurannut keihästä vasta 40 vuotta tiiviisti, enkä halua voittajan päälle mitään heitellä, mutta kohtuu helpolla nuo tuli, tekniikassa on paljon puutteita. Uskomatonta. Puhtaaseen urheiluun haluaisin uskoa.
Jos sillä olis täydellinen tekniikka, niin ei olis stadionissa mitta riittänyt

Hangon keksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsi-Saksan ja Neuvostoliiton joukkueet
Jos olisit seurannut 44 vuotta, niin tietäisit että stadioneilla saatetaan availla ovia keihään olympiafinaalin aikana, jotta tuuliolosuhteet muuttuisivat.

Nick Neim

Jäsen
Avaatko jos lajia enemmän ymmärrät, että eikö ne touppinkit ja niiden vaikutus näkyisi esim. keihään lähtönopeuksissa, jos siis voimatasoihin halutaan vaikuttaa? Mitenkään poikkeuksellisiahan ne eivät olleet ja en ihan heti näin maallikkona keksi, että mihin muuhun ja mitä muuta tuossa lajissa voisi doupata.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Voi melkeen kysyä onko kukaan koskaan heittänyt yhtä jäätävää sarjaa kuin Nadeem tänään? Kolme 88m ylitystä ja kaksi näistä yli 91m. Jäätävää!

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
0 mitalia Kesäolympialaisista. Ensimmäistä kertaa historiassa. Kriisipalaverin paikka!
Onhan noita ollut. St. Louisista 1904 ei niin ikään tullut yhtään, ja ne kisat sentään kesti monta kuukautta.

Kriisipalaverit on kuitenkin kivoja, jos on kampaviinereitä. Lopuksi päätetään panostaa urheilijoiden henkiseen hyvinvointiin ja turvalliseen tilaan, ja perustetaan huippu-urheiluun kehitystyöryhmä pohtimaan käytännön toimia uusien menestyjien löytämiseksi.

Työryhmä jättää korkealentoisen mietintönsä 2 vuoden päästä fanfaarien kera. Mikään ei kuitenkaan käytännössä muutu.

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Mitäs tuo Hollowayn elehtiminen oikein oli.

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIMARS
No niin, nyt vain nöyrästi hakemaan keihäsoppia Pakistanista.
Puretaan ne 10000 urheiluseuraa, komiteaa, erityisasiantuntijaryhmää, SUL, SEUL ja hallintoporukkaa jotka imee rahat

Siitä budjetista riittäis paremmin niille huipuille ja kasvateille mitkä on seulottu jo koulussa

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy