Pavlikovsky
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Ståhl alkanut treenaamaan selkeästi suomalaisten kanssa yhteisleirejä
Yli 3 tuntia kestänyt jo seiväs.
Minulla on koko loppuvuosi vapaata, heh.Odottelen itse vielä kolme ja puoli viikkoa.
Kerkesi jo unohtumaan että seiväskisakin on vielä kesken
Se on joko hyvä tai huono asia.Minulla on koko loppuvuosi vapaata, heh.
Futismiehenä vältin aikanani täpärästi myös Suomi-Unkarin. Sellaisia kansallisia, erityisen suuria urheilutraumoja en suoranaisesti ole livenä kokenut.
Pistesijakaljaan joutuu tyytymään mummokin tosiaan.Ei edes Turun mummo pääse juomaan mitalikahveja.
No kyllä nuokin, mutta ollapa Suur-Mauri tai Pentti Salmi äänessä.Eivät ole nämä Ylen nykyiset yleisurheiluselostajat Mertarannan ja Suomisen tasolla. Jotenkin jäi tunnelmanluonti piippuun tuossakin 400 metrin kisassa.
Kiekonheiton Hulk Hogan?Jonnet ei muista, kun Harting repi paidat päreiksi
Hannula-Linnalaakso-Ojaniemi toimi radiossa hyvin. Kyllä, Mikko Hannulaakin voi jopa kuunnella, kun se TV-rooli jää sivummalle ja radioon ei voi joka vitun tilastoa kertoa sataa kertaa.Eivät ole nämä Ylen nykyiset yleisurheiluselostajat Mertarannan ja Suomisen tasolla. Jotenkin jäi tunnelmanluonti piippuun tuossakin 400 metrin kisassa.
Onko takapuolta tuulettaessa heiluttaminen kielletty? Täytyykin muistaa tuo.Heh, IS noteerannu sen seiväs-tuuletuksen...
Newman heiluttaa tuulettaessaan takapuoltaan.
Onko tosiaan niin, että rakennusalalla on vieläkin normaalia työskennellä päihtyneenä?Seipäässä vihdoin telineet saatu aseteltua paikoilleen.
Ståhlin pistesijat kuuluu kokonaan Suomelle, mitalit Ruotsille. Näin on kabineteissa diskuteerattu.Puolikas pistesija Suomeen, kiitos Daniel!