Pariisin olympialaisten liveseuranta 7.8.2024

  • 44 689
  • 1 880

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kunnon pubivisakysymys, että kuinka pitkään M. Alekna piti hallussaan olympiaennätystä vs. faijansa. Ellei nyt sitten vielä paranna.
 

PtG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Edmonton, FC Pojat
Tänään on ollut niin tajuttomia tuloksia, että eiköhän 400 metrilläkin mennä hurjaa vauhtia.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Oletko milloin viimeksi nähnyt sen haastattelun? Ei ole lähelläkään. En pysty edes avaamaan kyseistä videota.
Mä katoin viimeksi eilen. Kuin myös maalikoosteen. Tosin sanottakoon, että olin 6-vuotias silloin ettei se jättänyt auki vedettäviä arpia.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Totta - tavallaan. Monella kun oli ihan silkka suojatyö, esimerkiksi ampumahiihtäjät olivat kaikki sotilaita ja Juha Mieto oli Kurikassa apulaiskentänhoitajana. Tuskin kävivät työpaikalla turhan paljoa.

Saksassa on niitetty menestystä kautta aikain niin, että urheilijat ovat puolustusvoimilla töissä ja treeniaikaa loputtomasti. Vetter hyvä esimerkki ja ampumahiihtäjiä pitkä liuta.
 
Totta - tavallaan. Monella kun oli ihan silkka suojatyö, esimerkiksi ampumahiihtäjät olivat kaikki sotilaita ja Juha Mieto oli Kurikassa apulaiskentänhoitajana. Tuskin kävivät työpaikalla turhan paljoa.
Käsittääkseni esim. Saksassa todella monet ampumahiihtäjät ovat puolustusvoimien palveluksessa. Ja onhan noita Suomessakin, tulee mieleen ainakin Ristomatti Hakola ja Ari Mannio (?).

Ja sitten on niitä joilla on suojatyö vaikka eivät urheilekaan.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Kelatkaa tää korkeus ksa on kestänyt 3 tuntia. Varmaan 2 tuntia 20 min menny näihin saatanan otteluihin
 

Suurmestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nämä toimittajien kysymykset herättävät lähinnä myötähäpeää.

Mistä nuo kyyneleet tulevat?

My God! Missä kunnioitus?

Jos ei keksi mitään järkevää kysyttävää, niin a) ei ole pakko kysyä b) voi kysyä joltain vaikka kaverilta, että mitkä ovat hyviä kysymyksiä.

En yhtään ihmettele, jos urheilijoilla menee joskus hermot toimittajiin, kun kyselevät toinen toistaan tyhmempiä kysymyksiä.

Toimittajien osalta olisi joskus aiheellista kysyä, että riittääkö taso, jos ei muutamaa hyvää/järkevää kysymystä osaa kysyä
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Mä katoin viimeksi eilen. Kuin myös maalikoosteen. Tosin sanottakoon, että olin 6-vuotias silloin ettei se jättänyt auki vedettäviä arpia.
Kiitä onneasi. Meille vanhemmille tuosta on jäänyt elinikäiset arvet, jotka eivät tule paranemaan koskaan.
 

Voranen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tomi Sallinen
Nämä toimittajien kysymykset herättävät lähinnä myötähäpeää.
Mun mielestä suurin osa urheilijoiden haastiksista oli laji sitten mikä tahansa on yleensä täysin turhia, eikä tuo mitään lisäarvoa. Äskeinen Murron oli ihan mielenkiintoinen sen takia, että hän itse osaa vastata hyvin mutta noin niin kuin sääntönä ei haittaisi yhtään jos esim. yhtään jääkiekkoilijaa ei enää ikinä missään haastateltaisi. Se jargoni on ihan turhaa.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Nämä toimittajien kysymykset herättävät lähinnä myötähäpeää.

Mistä nuo kyyneleet tulevat?

My God! Missä kunnioitus?

Jos ei keksi mitään järkevää kysyttävää, niin a) ei ole pakko kysyä b) voi kysyä joltain vaikka kaverilta, että mitkä ovat hyviä kysymyksiä.

En yhtään ihmettele, jos urheilijoilla menee joskus hermot toimittajiin, kun kyselevät toinen toistaan tyhmempiä kysymyksiä.

Toimittajien osalta olisi joskus aiheellista kysyä, että riittääkö taso, jos ei muutamaa hyvää/järkevää kysymystä osaa kysyä
Petra sanonut, että kyselee etukäteen mitä voi sanoa jne ja tukee urheilijaa.
"
Manner keskustelee urheilijan kanssa ennen haastattelua ja sanoo, ettei tämän ole pakko jäädä kameran eteen.

– Monesti näen, että urheilija tarvitsee pitkän keskustelun ennen kuin hän on valmis kameran eteen.

Siinä tapauksessa Manner ilmoittaa ohjaajalle, ettei lähetystä siirretä vielä haastattelualueelle."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös