Hienosti vanheni tämä.Sutej ei mene yli vaikka saisi 100 kertaa koittaa.
Hienosti vanheni tämä.Sutej ei mene yli vaikka saisi 100 kertaa koittaa.
Ainakin tyttö näytti onnelliselta ja tuuletti voittoaan kyl aika iloisesti! Tätä tämä kapitalismi onMitähän nää "bahrainilaiset" miettii kun kansallislaulu soi? Absurdia.
Niin pituutta?Minä olen hypännyt 275
Losiin vain edustamaan Jatkoaikaa solidaarisuuspaikan turvin.Minä olen hypännyt 275
Pontikankeittokin hävittäisiin selvästä johdosta, kun arvostelutuomari ei olisi enää selvä, eikä muistaisi mitään. Tai sitten itse keittäjä. :)Sitten kun sieltä tulee pontikankeitto ja vedenheitto, niin minäkin voin hankkia tuon.
Söpö Haka yli. Hurraa!
Seuraava korkeus on jo 460. Ehkä siksi.Miksi hyvätkin hyppääjät aloittaa noin matalalta, kun se on monille ihan perushyppy ja kevyesti yli. Vai onks nää monille ihan verryttelyhyppyjä?
Niin minäkin. Pituutta.Minä olen hypännyt 275
Jos ne näki Cauderyn suorituksen karsinnassa.Miksi hyvätkin hyppääjät aloittaa noin matalalta, kun se on monille ihan perushyppy ja kevyesti yli. Vai onks nää monille ihan verryttelyhyppyjä?
Jos pitää paikkansa niin on todella kova lukema.Minä olen hypännyt 275
Mutta eihän tällä 440 ylityksellä mitään voita.Seuraava korkeus on jo 460. Ehkä siksi.
Hah. Mietin todella pitkään, että miksi näytti niin tutulta.Tuon Furlanin on pakko olla veli Espanjan futis Yamalille.
Tai sitten suomalaiset olisi kovia, jos kerroin laitettaisiin kuin Poliisin pojassa.Pontikankeittokin hävittäisiin selvästä johdosta, kun arvostelutuomari ei olisi enää selvä, eikä muistaisi mitään. Tai sitten itse keittäjä. :)
Kaikki tiputtavat seuraavasta korkeudesta, niin meillä on aika monta uutta kultamitalistia.Mutta eihän tällä 440 ylityksellä mitään voita.
Nimenomaan. Nyt ei kukaan lähde takki auki kisaan.Jos ne näki Cauderyn suorituksen karsinnassa.
Voitais ainakin mitalit ottaa niiltä vaikka korkoina.Sitten vain Kreikka velkojen maksuun, kun maabrändikin kohotettu.
Absoluuttisena summana varmaan yhtä iso panostus yhteiskunnaltamme kuin on ollut Finlandinkin asuissa kilpailevien urheilijoiden saama tuki.Vähän liikutuin Kreikan kansallishymnistä, kun tietää Suomen valtion panostuksen tähän
Miä hyppäsin pentuna 220. Seiväshyppääjän ura loppui sitten 230 korkeudessa, kun ite tehty haapaseiväs kolahti keskeltä poikki ja siitä sitten persiilleen kovalle maalle. Sattu iha prkleesti..Minä olen hypännyt 275