Pariisin olympialaisten liveseuranta 7.8.2024

  • 44 689
  • 1 880

MegaForce

Jäsen
Pakko myöntää, kiitos myös Sirviölle, että alan lämpenemään skeittaukselle olympialajina. Vaikka melko epäileväinen alkuun, vielä näissä kisoissakin olin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kutsuuko tuo selostaja Ursula Wikströmiä Unskiksi? Kuulostaa ihan miehen nimeltä...
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Thorkildsen on itse asiassa siitä harvinainen norjalainen, että ei jostain syystä vituta ollenkaan. Ehkä Petter Solberg on toinen sellainen.
Ole Einar Björndalenissa oli jotain symppistä tai se ei ainakaan koskaan vituttanut.
 

Mr. Tasuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palloseura, Avalanche
Pakko myöntää, kiitos myös Sirviölle, että alan lämpenemään skeittaukselle olympialajina. Vaikka melko epäileväinen alkuun, vielä näissä kisoissakin olin.
Lajin sisälläkään tuota ei ihan purematta nielty. Karrikoiden moni kun näkee skeittauksen enemmän elämäntapana kuin olympialajina. Olympialaiset taisi haluta nuoremmalle kansalle kiinnostavan lajin mukaan ja taustalla taisi aika pieni ryhmä skeittivaikuttajia (entisiä skeittareita) myös lobata kisoja olympialaisiin.

Mielenkiintoista nähdä miten tavoitteellisesti Suomi ja suomalaiset alkavat harjoitella kohti tulevia olympialaisia. Hieman epäilen, että Heili pois lukien voi olla melko hiljaista ja mielummin tekeminen pidetään videoparttien kuvaamisen tasolla. Toivottavasti joitain jannuja tähtää tuleviin kisoihin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Siinä oli putti lähellä mutta ei...
Selostaja sanoi että on liukasta. Eiks siellä ole kesä nyt (eikä jäätä).
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Ranska möhlii ihan huolella käsipallossa ja päästi Saksan kahden maalin takaa tasoihin kun12 sekuntia oli jäljellä. Tasoitus tuli ajassa 60:00 :D Jatkoajalle mennään!
 

LUHGUNITED

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hunajata, hunajata & Glory, glory Man United
Saksa-Ranska käsipallo-ottelu aivan uskomattomalla tavalla jatkoajalle.

59:48 Ranska johti kahdella, mutta Saksa teki viimeiseen 12 sekuntiin kaks maalia. Tuollaista munausta ei uskoisi voivan edes tapahtua tällä tasolla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös