Vaikka itse skeittasin ihan täysiä, niin mun vanhemmat ei muuttaneet Australiaan sen takia. Olen hieman pettynyt tässä kohdin.Alkaa pakosti miettimään, että mitä sitä itse tuli tehtyä tuon ikäisenä.
Haiskahtaa skill issueltaVaikka itse skeittasin ihan täysiä, niin mun vanhemmat ei muuttaneet Australiaan sen takia. Olen hieman pettynyt tässä kohdin.
Ei ollu olympia-laji tuo tuolloinVaikka itse skeittasin ihan täysiä, niin mun vanhemmat ei muuttaneet Australiaan sen takia. Olen hieman pettynyt tässä kohdin.
Toisaalta ei sitten myöskään tee paljon mitään muuta. On kotiopetuksessa, reissun päällä käytännössä 24/7, isommat tavarat varastossa, ei käytä somea, ei kirjoita Jatkoaikaan, ei katso lätkää.Alkaa pakosti miettimään, että mitä sitä itse tuli tehtyä tuon ikäisenä.
Mitä helvettiä, aika boheemi lifestyleToisaalta ei sitten myöskään tee paljon mitään muuta. On kotiopetuksessa, reissun päällä käytännössä 24/7, isommat tavarat varastossa, ei käytä somea, ei kirjoita Jatkoaikaan, ei katso lätkää.
Aijai jos Heili nyt onnistuu ja sijoittuu neljänneksi, niin päästään ruotimaan tuomaripisteiden oikeudenmukaisuutta.
Ei siis senkään puolesta tiedä mitä tarkoittaa "missä on JJ?"Toisaalta ei sitten myöskään tee paljon mitään muuta. On kotiopetuksessa, reissun päällä käytännössä 24/7, isommat tavarat varastossa, ei käytä somea, ei kirjoita Jatkoaikaan, ei katso lätkää.
On toki, mutta en nyt osaa monta monituista vuotta skeitanneena osaa tuota fakieen alas tuloa noin jyrkkään kaareen minään läpihuutojuttuna edes näissä kisoissa pitää.No ei boardslide kyllä ole oikein temppu eikä mikään vaikka tuleekin fakieen alas. Paljon kovempia temppuja mukana Heilin runissa.