Emmä viddu ikinä ees päässyt yhden laudan yli olliella :D
Mä pääsin, kesä 1990 never forget. Trashereita tuli ostettua ärrältä.
Emmä viddu ikinä ees päässyt yhden laudan yli olliella :D
Arsi Harjun 100 metrin ennätys on 11,67 ja korkeuden 180.Ei nyt kuulantyöntäjä, mutta sain mielikuvan Daniel Ståhlista skeittilaudan päällä. Tai hyppäämässä vaikka seivästä.
Itse en ole vielä nähnyt, mutta en ole kaikkia runeja nähnytkäänOon töiden lomassa vain sivusilmällä seurannut tätä, mutta onko tässä joku mennyt kaatumatta?
Onkohan sukua Mikko Koskiselle?Tämä kommentaattori onkin Mikko Koski, aika kuuluisa skeittimies. Ei ihme, että kuulostaa..sanoisinko..skenessä sisällä olevalta.
Nach Siegessäule!Hei Saksan tyttö pysy pystyssä
Tekihän se joku tyttökin täydellisen frontside ollien. Sen jälkeen ei Tommilla ollutkaan enää tyttöystävää.Frontside syvään päätyyn, Maria Nordinin suosikki temppu.
Mä skeittasin myös joskus teininä, pop shove it taisi olla ainoa temppu ollien kanssa, mitä sain pienestä 1-2 potkun vauhdista ländättyä, pari kertaa ländäsin myös frontsidena. Yhden dekin yli pääsin joskus. Skettiparkilla yritin kerran dropata pienestä rampista alas, kaaduin ja polvet aukesi. Kickflipiä en saanut edes pyörimään jalkojen alle.Tekis joku McTwistin. Ensimmäisen tekijän nimi sit ei ole sama.
P.S. Mulla on ollut Powell peraltaa ja oiskos Nicky Guerrero, indyn trukit, Wheels& bones tjsp renkaat ja parhaat laakerit.
Ostin fägäreillä ihan jenkeistä mitä nyt häpeän. Emmä viddu ikinä ees päässyt yhden laudan yli olliella :D
On kyllä uskomatonta anglismitykittelyä. Toisaalta ymmärtäähän sen, ettei noita kaikkia sanoja kannata lähteä suomentamaankaan.Tämä skeittiselostus on tavalliselle penkkiurheilijalle pelkkää hepreaa ja silkkaa siansaksaa.