Kyl mä tollaasen siltaan vääntäisin.Arvi saa varmaan jonotella grilleissä ihan rauhaksiin.
Kova äijä, arvostan!Kyl mä tollaasen siltaan vääntäisin.
Eikö tämä ole kuin siinä vanhassa vitsissä, jossa sai lisävoimia painissa kun sattui puraisemaan vahingossa itseään sopivasta paikasta."Ja nyt siinä Demarkikos otti otteen...ööh..siis otti hyvän otteen ja vastustajan kiljaisun saattelemana erävoittoon."
Se on muuten mitali.Montakos ottelua tässä pitää voittaa pistesijoille tai mitalleillle?
Joo mä odotin koko ajan Tombstonea tai Chokeslamia.Eipä siinä mitään painin hienouksia nähty. Ei yhtään liikettä, pelkkää vääntöä vaan
Painija ei tarvi kuin otteen kädestä niin silloin mies lentää pöpelikköön vilauksessa kuin Rovanperä suurajoissa.Kyl mä tollaasen siltaan vääntäisin.
Olisi voinut olla jopa neljän koska kuubalainen meni siltaan.Missä Marko Asell? Se oli kolmen pisteen heitto prkl!
Ylen mies kiittää...Sarkkisen ottelu ei kauaa kestänyt.
Eikös Kurt Angle voittanut nilkkalukolla silloin 96 Atlantassa?Joo mä odotin koko ajan Tombstonea tai Chokeslamia.
Hyvähän se on varautua!Taustalla kuuluu tappion jälkeinen haastattelu. Hyvä Yle!