Se on eri asia, mutta fakta on, että monessa kisoissa YU on meidän verorahoilla ohjattu.Joo ja kameramiehinäkin on paljon suomalaisia.
Se on eri asia, mutta fakta on, että monessa kisoissa YU on meidän verorahoilla ohjattu.Joo ja kameramiehinäkin on paljon suomalaisia.
Juuri hetki sitten hän lähes kimpaantui. Selitteli sitten seuraavat viisi minuuttia kiivastumistaan.Miksi Rajalle kaikki on letkeää koko ajan?
Jossen väärin muista niin naisten parkki oli huomenna, hyvin on koettu tunnelmia
Kyllä muistelen, että 1973-75 Vireniä haukuttiin. Jäi pikkupoikna mieleen masentavana, kun se oli minun idoli silloin. Ja edelleenJa kirjoittivat yleisönosastoilla? Aijai, pitäisikin kaivaa jotain vanhoja lehtiä, että onko siellä annettu palautetta urheilumenestyksestä oikein nimen, ammatin ja oppiarvon kera. Toisin kuin täällä nimimerkkien suojissa.
En mä hänelle vittuillut. Pidän vaan koko lajia täysin turhana lasten hupailuna. Tuskin tämä likka tulee mitenkään pärjäämään nyt ja seuraavissa kisoissa on jo liian vanha. Toki otan sanani takaisin, jos menestyy.
Nuo arvokisaedustukset ovat todella tärkeitä, varsinkin isommille yhteistyökumppaneille. Tuemme olympiaurheilijaa jne. Euroopan mestaruus toi Topille suomalaiselle juoksijalle harvinaista vapautta taloudellisista vaivoista. Sitäkin taustaa vasten on ikävää, että vaikea kausi osui olympiavuoteen.Olin tästä 100 prosenttisen varma, mutta kun en ole niitä sopimuksia nähnyt, niin siitä syystä ?-merkki ;) Nämä asiat olisi kaikkien hyvä tajuta, sillä jokainen tukieuro on lajin harrastamisen suhteen todella tärkeä.
Ja 15 äänitehosteiden tekijää Ylen studiossa. Seipään vongahdukset, riman kolahdukset ja patjan tömähdykset luodaan siellä.Eiks melkein aina ole suomalainen ohjaaja näissä koska latu on creme de la creme?
SUOMALAINEN KESTÄVYYSJUOKSU ON PULLAMÖSSÖÄKyllä muistelen, että 1973-75 Vireniä haukuttiin. Jäi pikkupoikna mieleen masentavana, kun se oli minun idoli silloin. Ja edelleen
Skeittaus ei kyl ole uusi trendi. Nykyään ihän järkihintaistakin ja paikkoja löytyy aika paljonkin kaupungeista.En mäkään näistä trendeistä mitään ymmärrä.
Toisaalta, voihan olla jonkinlainen pioneeri joka inspiroi jota kuta lähtemään samoille urille, mene ja tiedä.
Suomestahan ne parhaat monikameraohjaajat on löytynyt jo pitkään. Enpä minä sitä kiistänytkään.Se on eri asia, mutta fakta on, että monessa kisoissa YU on meidän verorahoilla ohjattu.
Asia koski seiväshypyn riman korvaamista virtuaalisella rimalla, mikä on toki ihan vitun tyh idea.
Kohta se letkeys katoaa, ku alkaa taas jöpöttää.Miksi Rajalle kaikki on letkeää koko ajan?
Mä uskon, että korkeudet tippuis jos ois virtuaalinen rima kun ei niin sanotusti ole kohdetta.Varmasti jotain tuossa mietitään, jotta kisan saa lyhyemmäksi. No ei nytkään tosin montaa hyppyä ole näytetty. Pitkä tuossa on odotus, jos esim katsoja haluaa nähdä Duplantiksen hyppyjä. Nuoret katsojat eivät ole kärsivällisiä.
VARFÖR LASSE, VI HAR JU BRA IDROTTARE I EKENÄS?SUOMALAINEN KESTÄVYYSJUOKSU ON PULLAMÖSSÖÄ
...
Erkki Setänen
Oik.t.kand.
Varanotaari, yleinen edunvalvoja
Simpele
Skeittaus ei kyl ole uusi trendi. Nykyään ihän järkihintaistakin ja paikkoja löytyy aika paljonkin kaupungeista.
Katselin dokumentin Paavo Nurmesta taannoin. Rupesi hymyilyttämään kun Nurmi kyynelsilmin 1960-luvun lopussa/1970-luvun alussa tuumi, että ei näissä Suomen pojissa ole enää sitä samaa mitä hänen aikanaan. Elettiin kuulemma liiaksi hyvinvointiyhteiskunnassa. Pullamössöksi kaiketi kuvitteli nuoremmat.Kyllä muistelen, että 1973-75 Vireniä haukuttiin. Jäi pikkupoikna mieleen masentavana, kun se oli minun idoli silloin. Ja edelleen