Mainos

Pariisin olympialaisten liveseuranta 5.8.2024

• 64 680
  • 2 408

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
@Unkka @El Gordo
Liitteessä vielä kuvakaappaus Wikipediasta. En siis nähnyt omiani vaan selkeä virhe tuossa on.

Liitteet

• Kusetusta!.jpg
    Kusetusta!.jpg
    37,7 KB · kertaa luettu: 63
Miksi Rajalle kaikki on letkeää koko ajan?
Juuri hetki sitten hän lähes kimpaantui. Selitteli sitten seuraavat viisi minuuttia kiivastumistaan.
Asia koski seiväshypyn riman korvaamista virtuaalisella rimalla, mikä on toki ihan vitun tyh idea.

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Ja kirjoittivat yleisönosastoilla? Aijai, pitäisikin kaivaa jotain vanhoja lehtiä, että onko siellä annettu palautetta urheilumenestyksestä oikein nimen, ammatin ja oppiarvon kera. Toisin kuin täällä nimimerkkien suojissa.
Kyllä muistelen, että 1973-75 Vireniä haukuttiin. Jäi pikkupoikna mieleen masentavana, kun se oli minun idoli silloin. Ja edelleen

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
En mä hänelle vittuillut. Pidän vaan koko lajia täysin turhana lasten hupailuna. Tuskin tämä likka tulee mitenkään pärjäämään nyt ja seuraavissa kisoissa on jo liian vanha. Toki otan sanani takaisin, jos menestyy.

En mäkään näistä trendeistä mitään ymmärrä.

Toisaalta, voihan olla jonkinlainen pioneeri joka inspiroi jota kuta lähtemään samoille urille, mene ja tiedä.

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola, Lipiäinen ja Ässien sylkykupit.
Olin tästä 100 prosenttisen varma, mutta kun en ole niitä sopimuksia nähnyt, niin siitä syystä ?-merkki ;) Nämä asiat olisi kaikkien hyvä tajuta, sillä jokainen tukieuro on lajin harrastamisen suhteen todella tärkeä.
Nuo arvokisaedustukset ovat todella tärkeitä, varsinkin isommille yhteistyökumppaneille. Tuemme olympiaurheilijaa jne. Euroopan mestaruus toi Topille suomalaiselle juoksijalle harvinaista vapautta taloudellisista vaivoista. Sitäkin taustaa vasten on ikävää, että vaikea kausi osui olympiavuoteen.

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Meinaako Mondo hypätä kohta, ku ei enää makoile?

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Nää seiväskilpailut alkaa varmaan käymään aika tylsäksi Mondolle. Pelkkää odottelua ja sitten suurinpiirtein kylmiltään pitää lähteä ME:tä yrittämään.

Kyllä muistelen, että 1973-75 Vireniä haukuttiin. Jäi pikkupoikna mieleen masentavana, kun se oli minun idoli silloin. Ja edelleen
SUOMALAINEN KESTÄVYYSJUOKSU ON PULLAMÖSSÖÄ
...
Erkki Setänen
Oik.t.kand.
Varanotaari, yleinen edunvalvoja
Simpele

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
En mäkään näistä trendeistä mitään ymmärrä.

Toisaalta, voihan olla jonkinlainen pioneeri joka inspiroi jota kuta lähtemään samoille urille, mene ja tiedä.
Skeittaus ei kyl ole uusi trendi. Nykyään ihän järkihintaistakin ja paikkoja löytyy aika paljonkin kaupungeista.

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Se on eri asia, mutta fakta on, että monessa kisoissa YU on meidän verorahoilla ohjattu.
Suomestahan ne parhaat monikameraohjaajat on löytynyt jo pitkään. Enpä minä sitä kiistänytkään.

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Mä en ymmärrä, että miksi Ruotsi on aina ollut ärsyttävän vähän parempi miesten pikamatkoilla. Larsson satasella ja taas yksi Börje kakkosella.

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Asia koski seiväshypyn riman korvaamista virtuaalisella rimalla, mikä on toki ihan vitun tyh idea.

Varmasti jotain tuossa mietitään, jotta kisan saa lyhyemmäksi. No ei nytkään tosin montaa hyppyä ole näytetty. Pitkä tuossa on odotus, jos esim katsoja haluaa nähdä Duplantiksen hyppyjä. Nuoret katsojat eivät ole kärsivällisiä.

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola, Lipiäinen ja Ässien sylkykupit.
No voi helvetti. Minulle kertyi aikanaan vain 1 vajaa liigapeli urallani. Jos olisin tajunnut syödä pilaantunutta lihaa enemmän, olisin todennäköisesti vetänyt ainakin Kai Nurmisen tasoisen karriäärin.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Varmasti jotain tuossa mietitään, jotta kisan saa lyhyemmäksi. No ei nytkään tosin montaa hyppyä ole näytetty. Pitkä tuossa on odotus, jos esim katsoja haluaa nähdä Duplantiksen hyppyjä. Nuoret katsojat eivät ole kärsivällisiä.
Mä uskon, että korkeudet tippuis jos ois virtuaalinen rima kun ei niin sanotusti ole kohdetta.

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Skeittaus ei kyl ole uusi trendi. Nykyään ihän järkihintaistakin ja paikkoja löytyy aika paljonkin kaupungeista.

SMC:n musavideoilta loput. Mutta onkos toiset olympialaiset lajissaan.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Katselin dokumentin Paavo Nurmesta taannoin. Rupesi hymyilyttämään kun Nurmi kyynelsilmin 1960-luvun lopussa/1970-luvun alussa tuumi, että ei näissä Suomen pojissa ole enää sitä samaa mitä hänen aikanaan. Elettiin kuulemma liiaksi hyvinvointiyhteiskunnassa. Pullamössöksi kaiketi kuvitteli nuoremmat.

No, Virén näytti sitten parin olympiakullan muodossa vanhan mestarin olleen väärässä. Tämä siis Nurmen elinaikana. Sitten vielä pari kultaa Montrealista sen jälkeen.

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Onhan tämä Knightonin kisaaminen vähän niin ja näin...kärähtänyt anabolisista, mutta pilaantuneen lihan piikkiin ja kaikki USADA:n kriittinen tarkastelu selitystä kohtaan liuikui kuin vesi hanhen selästä...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy