Saatoin ehkä sanoa "VITTU MENE YLI JEEEEEEEEES", mutta en myönnä mitäänMyönnän, että tuuletin.
Litmanen siis
Niin, en tiedä oliko Arffamnin idea tuossa kysyä Kujanpäältä seiväshyppääjänä ikään kuin jotain analyysia Kendricksin ja Karaliksen suorituksista, että oliko siinä esim. tekniikassa jotain, mikä nyt juuri heidät sitten erotti tuosta muusta tasaisesta massasta, tai jotain...kökösti muotoiltu kysymys joka tapauksess ja vastauskin toki sen mukainen.Asian vierestä: Arffman on suht pätevä hommassaan, mutta hänelläkin joskus sitä tautia, että yksinkertasia asioita täytyy kysellä joltain toiselta, mahdollisesti ns. asiantuntijalta, eikä itsellä oo näkökulmaa tai mielipidettä. En erityisemmin diggaa tätä ilmiötä.
Niin minäkin, röyhkeesti kädet olkapäiden yläpuolelle.Myönnän, että tuuletin.
Taitaa olla, että joudutaan odottelemaan tämän illan jälkeen 9kk + ~18v ainakin. Tuskin muilla geeneillä tuon yli menee.Siitä sitten uutta olympiaennätystä joku muu joskus tekemään
Minä olen, mutta ne ovat tulleet Suomea vastaan jääkiekossa.Koskaan en ole liikuttunut ruotsalaisurheilijan suorituksesta, mutta nyt tuli oikeesti tippa linssiin. Uskomaton suoritus.
Sjöströmilla tuplaten kultamitaleita näistä kisoista.Kukakohan on Ruotsin vuoden urheilija? Itse veikkaan Landeskogia.
On vain yksi Beast. MY CLIENT BROCK LESNAAAAARRRRRR!Beast!!!
Nummer två*Se on ruotsalainen, it's number två
Häviäjät yrittävät parhaansa ja voittajat menevät kotiin nussim... eikun laittavat Suomen talouden kuntoonMitä hittoa sinä selität? Minäkin yritän parhaani, mutta en oleta sen vaikuttavan koko Suomen talouteen.
Miksi hyppäsit tänään maailmanennätyksen?Nyt Arffman haastattelemaan Mondoa ja kysymään "mitä tiedät Suomesta?".
”Mitä luulet, että tämä tarkoittaa maabrändin kannalta?”Nyt Arffman haastattelemaan Mondoa ja kysymään "mitä tiedät Suomesta?".
No voisin kuvitella että norjalaiset ja ruotsalaiset nokittelee toisiaan urheilumenestyksestä kuten aina. Ruotsin Mondo on valttikortti, mutta Norjallakin ihan kivasti Ingebrugtsen, Warholm, Haaland ym.
Suomalaisetkin haluaisi kovasti leuhkia jollain, mutta ei oo mitään millä lesottaa joten tyydytään huutelemaan räävittömyyksiä.
"Uskotko että Suomestakin voi tulla vielä joskus hyviä urheilijoita" olisi kaikkein suomalaisin kysymys.Nyt Arffman haastattelemaan Mondoa ja kysymään "mitä tiedät Suomesta?".