Pariisin olympialaisten liveseuranta 4.8.2024

  • 53 865
  • 2 096

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Aika halvan näköisiä kameroita rivi tuolla moukariringissä. Sinne kun moukari lipsahtaa niin tietää saaneensa ainakin jotain aikaiseksi.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
On tämä Tervo kyllä ihan uskomaton tapaus. Verkko heiluu n. sadannen kerran tänä kesänä.

Tämä nyt oli toki odotettavissakin.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Aivan kuten me suomalaiset olympialaisissa noin hieman yleistäen

Itse olen ollut kyllä hyvässä vireessä. Olen heittänyt sohvan nurkasta nasevia kommentteja itsekseni, joille välillä on päässyt itse hörähtelemäänkin. Lisäksi olen kironnut televisiolle, kun suomalaiset ovat vuorollaan olleet epäonnistumassa ja välillä jopa huutanut televisiolle. Itse siis annan täydet pisteet omasta suorittamisesta.
 

Gotterdam

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Leijonat, IPV, Roihuttaret, PuMu
Kunhan Kososella ei nyt kosahtaisi
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Noh luottakaamme. Kaksi yritystä vielä. Mutta onhan tuo aika jännää, että huippumoukaristilla on nyt tehdasasetuksena verkkoon viskely.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Suomen moukarinaisten suoritusten aikana tuon verkon voisi poistaa kokonaan.
 

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kesken viimeisen pyörähdyksen jotenkin jo näki, ettei leka lähde häkistä kunnolla ulos. Miten voi saada tekniikan noin sekaisin...
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Alumnit: Trammell, Liu, Johnson, Jackson, Schwarthoff, Doucore, Kronberg, Olijars
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös