Pariisin olympialaisten liveseuranta 4.8.2024

  • 53 865
  • 2 096

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Miltä Suomen mitalitoiveet näyttävät? Olin eilen häissä ja täten täysin uutispimennossa. Nyt armoton krapula ja ei pysty lukemaan uutisia.
Kurtbay ja Keskinen purjehduksessa kolmen lähdön jälkeen kolmantena. Tosin purjehduskin on sen verran ailahteva laji, joten vielä ei kannata mennä asioiden edelle, kun on vielä 9 lähtöä jäljellä + mahdollinen mitalilähtö.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Moukarin karsintaa ei siis todellakaan ole näkyvissä omana lajina?

Onhan em ja mm kisoissakin ollut omat streemit tjsp.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Nyt oli jo niin räikeä yliastuttu, että olisi ollut sama ponnistaa vasta hiekkakasan kohdalla.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Onko se mies paikalla, joka heitti Budapestissa pituudessa voltin?
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
No nyt Kanerva menetti johtoasemansa, kun Norjan Isabel Freese otti oman suorituksensa jälkeen ykköspaikan. Kanerva vähintään 12.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Onko tää YLEn kolmen streamin rajoitus nyt ekoissa kesäkisoissa vai oliko jo Tokiossa?

Miksi joku rajotus? Mä kysyn. Nythän pitäisi tykittää kaikki mahdollinen tuutista ulos.
Eikö rahat riitä
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Olen muuten lukio-aikojen mestari takaperin pituushypyssä. Meillä oli aina jotain kisoja vähän väärin päin. Kännissä sitten hyppelin jotain ihme voltteja hiekkaan
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Miltä Suomen mitalitoiveet näyttävät? Olin eilen häissä ja täten täysin uutispimennossa. Nyt armoton krapula ja ei pysty lukemaan uutisia.
Ei kannata pilata kisoja juopotteluun. Mua harmittaa vieläkin kun olin tuhannen päissäni silloin kun Heli Rantanen heitti niin että vittu repesi. Katselin kuulemma sen kisan mutta mitään en siitä muistanut seuraavana päivänä.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Olisi syytä alkaa edistää ilmapiiriä, jossa ns. em-kisoista puhuessa ei olisi sallittua käyttää termiä arvokisa. Hyväksyn, mikäli kieleen lanseerataan uusi termi epäarvokisa.
Juha Väätäinen murisee kulmapöydässä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Olisi syytä alkaa edistää ilmapiiriä, jossa ns. em-kisoista puhuessa ei olisi sallittua käyttää termiä arvokisa. Hyväksyn, mikäli kieleen lanseerataan uusi termi epäarvokisa.
Joo eiköhän se trollailu riitä jo tältä erää, nyt tutti suuhun ja päiväunille niin jaksat taas illalla.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Montleri finnkampeniin opettelemaan vauhtijuoksua
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Montler liittyy suomalaisten kanssa risteilylle.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jari Porttila, Ruudut ja Ässien sylkykupit.
Samalla kun täällä valmistellaan jo Tervon kutsumista turistiksi, niin kannattaa muistaa muutama asia. Sekä Tervo, että Silja Koskinen ovat suomalaisen kenttäurheilun/heittolajien poikkeuksellisia lahjakkuuksia, molemmat. Tervon voima-arvot ovat aivan huippujen tasolla ja osin parempiakin.

Toivottavasti Tervo on saanut treeneissä onnistuneita heittoja ja lämmittelyyn osuu 70 m kaari. Jos verryttelyheitot ovat verkossa, niin siitä on kamala lähteä karsintaan.

Itse tyrmäsin Tervon kisamatkan, niin nyt voisi näyttää. Sitä toivotaan ja yllättää kaikki!

Suvi jää karsintaan siltä näyttää. Ei yllätä se. Toivottavasti Silja menisi jatkoon. Kristalla pitää pää kestää.

Tervon kohdalla lienee kaikki mahdollista kolmen häkkiin jääneen ja 70 metrin välillä.

Tervon kohdalla tekniikka on herkässä lajissa erittäin haavoittuva, varsinkin heiton lopussa. Tästä johtuen vaikeiden teknisten ongelmien kanssa painiminen on johtanut tilanteeseen, jossa kompensoidaan heittoa ihan puhtaasti voimalla. Pyörähdysten lopussa Tervon vartalon energia saattaa suuntautua taaksepäin. Tervo on voinut kesken kilpailun heittää periaatteessa ilman täyttä vauhtia, eli jättää osin pyörähdystä tekemättä. Hän on heittänyt noinkin yli 70 metriä, joka on aika erikoista. Ei hänellä hermokontrolli ole suurin ongelma, vaan tekniikka. Sama koskee Aaron Kangasta. Potentiaalinen 80m ylittäjä ei saanut koskaan yhdestä vammakierteestä alkanutta tekniikkaongelmaa korjattua ja tulostaso on jäänyt nuoruusvuosista 5m+.

Silja Koskinen kun saa kasaan lisää voimaa vuosien aikana, niin vain taivas on rajana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös