Miksi vuoden 2026 EM-kisat eivät voisi kahden vuoden päästä olla Monosen päätavoite, varsinkin kun silloin ei muita arvokisoja?Toivottavasti jättää väliin kyseiset piirikunnalliset.
Tai Porttila, joka olisi seurannut tuota juoksijaa koko illan ja tarkistanut itse mitä se syö iltapalaksiOispa ollut edes Laura niin se olisi kysynyt saintluciaksi että mitä meinaat syödä iltapalaksi.
Jaetaanko mitalit ja sijat finaalisuorituksen perusteella, vai onko joku yhteistulos käytössä?Lähellä on Emma Kanervan top 10-sijoitus kouluratsastuksen finaalissa, kun johtaa edelleen kuuden kouluratsastajan jälkeen kisaa. Molemmat Ruotsin kouluratsastajat jäivät Kanervan taakse.
Miksi vuoden 2026 EM-kisat eivät voisi kahden vuoden päästä olla Monosen päätavoite, varsinkin kun silloin ei muita arvokisoja?
Pakkohan Siljalle on jollain kerralla ns. nappionnistuminen tultava. Helanderkin lopulta nappasi mitalin.Ei tästä viikonlopusta oikein puutu enään muuta kuin Kososen karsiutuminen.
Afrikkalaisille ei pärjätä pyörimällä roskasakin mukana divarissa.Miksi vuoden 2026 EM-kisat eivät voisi kahden vuoden päästä olla Monosen päätavoite, varsinkin kun silloin ei muita arvokisoja?
Ainakin olympialaisten sivuilla näkyy pelkästään finaalisuorituksen tulos, joten oletan mitalien ja sijojen menevän finaalisuorituksen mukaan.Jaetaanko mitalit ja sijat finaalisuorituksen perusteella, vai onko joku yhteistulos käytössä?
Hsshhh älä pilaa faktoilla hyvää öyhötystä.Miksi vuoden 2026 EM-kisat eivät voisi kahden vuoden päästä olla Monosen päätavoite, varsinkin kun silloin ei muita arvokisoja?
Jari olisi syönyt silmäpusseillaan Alfredia samalla kun Alfred syö iltapalaansa.Tai Porttila, joka olisi seurannut tuota juoksijaa koko illan ja tarkistanut itse mitä se syö iltapalaksi
Eli voi pistää jo pistesijakahvit napin päähän.Ainakin olympialaisten sivuilla näkyy pelkästään finaalisuorituksen tulos, joten oletan mitalien ja sijojen menevän finaalisuorituksen mukaan.
Miksi vuoden 2026 EM-kisat eivät voisi kahden vuoden päästä olla Monosen päätavoite, varsinkin kun silloin ei muita arvokisoja?
Eli vuoden 2026 ainoat arvokisat pitää jättää väliin? Ok.Afrikkalaisille ei pärjätä pyörimällä roskasakin mukana divarissa.
Se oli kotkalainen perinnetanssi.Tervo lämmittelee siellä jo repun kanssa. Kun nyt ei vaan kävis mitään..
Ja kyllähän pitää olla realisti. Juoksumatkoilla EM-kisat ovat Suomen huipuille uran päätavoite. MM-kisoissa ja Olympialaissa taso on on liian kova menestykseen.
Tervo lämmittelee siellä jo repun kanssa. Kun nyt ei vaan kävis mitään..
Koskisen vika heitto "perus". Hyvillä mielin grillissä
Miltä Suomen mitalitoiveet näyttävät? Olin eilen häissä ja täten täysin uutispimennossa. Nyt armoton krapula ja ei pysty lukemaan uutisia.
Miltä Suomen mitalitoiveet näyttävät? Olin eilen häissä ja täten täysin uutispimennossa. Nyt armoton krapula ja ei pysty lukemaan uutisia.
Silja heittää finaalissa 90 metriä ja koko Suomi menee sekaisin.Miltä Suomen mitalitoiveet näyttävät? Olin eilen häissä ja täten täysin uutispimennossa. Nyt armoton krapula ja ei pysty lukemaan uutisia.