Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Hyvä toi kysymys että minkä ominaisuuden Ella ottaisi siltä ukrainalaiselta itselleen. Sellaset 30 senttiä lisää hyppyyn korkeutta vaikka ekana.
Jätin sanomatta etten vaikuta ihan setämieheltä.Ja miellyttävä katsella myös.
Mitä helvettiä toi Junnila vielä tuolla tekee? Kisat loppui häneltä jo ajat sitten. Minun verorahoilla siellä nauttimassa ilmaisesta lomamatkasta.
Mä oon ylpeästi setämies.Jätin sanomatta etten vaikuta ihan setämieheltä.
Mitä helvettiä toi Junnila vielä tuolla tekee? Kisat loppui häneltä jo ajat sitten. Minun verorahoilla siellä nauttimassa ilmaisesta lomamatkasta.
Ella on turistina edelleen. Ei haittaa sinänsä, sujuvapuheinen nuori nainen.
Siinä Junnila parhaimmillaan, "asiantuntijana", mutta ei huippu-urheilijana. Valitettavasti.
Ellassa on toimittaja-ainesta.
Pohjoismaat toistaiseksi:
Ruotsi: 2+3+2
Norja: 1+0+0
Tanska: 0+1+0
Islanti: 0+0+0
Suomi: 0+0+0
Aina odotan tuleeko jo kolmea koputusta koputtamaan vihdoin Ranskan jääkiekkojoukkueen ex-valmentaja.
Lemaitre! Olikos kaukasialaisten listalla aika korkealla?
Tottakai tulisi, muttei tällaisten kisojen takia jätetä todellakaan saunaa ja lahden yli uintia väliin. Olisivat helvetti soikoon järjestäneet kekkerinsä sopivampaan aikaan. Ei allakassa jumalauta ole tilaa pikakomennuksille.Aina odotan tuleeko jo kolmea koputusta koputtamaan vihdoin Ranskan jääkiekkomaajoukkueen ex-valmentaja.
Päättäjäisten loppuhuipennus: Solkungen valtaistuimeltaan viheltää kerran ja olympiatuli sammuu.Kisojen päättäjäisiin on ladattu oikeasti suurikenkäiset.
Kukas se turkkilainen merirosvo oli?Ketäs valkoihoisia on juossut 100 m alle 10 sekunnin. Tortu, Lemaitre ja japseja? Muita?
GuliyevKetäs valkoihoisia on juossut 100 m alle 10 sekunnin. Tortu, Lemaitre ja japseja? Muita?
Minä näen hänet tulevana poliitikkona. Kunhan ei nyt tulisi mitään Marjomatikais-caseja kuitenkaan.
Juu, ja pitkäsiimakin(100 hooks) pitää tyhjäntää.Tottakai tulisi, muttei tällaisten kisojen takia jätetä todellakaan saunaa ja lahden yli uintia väliin. Olisivat helvetti soikoon järjestäneet kekkerinsä sopivampaan aikaan. Ei allakassa jumalauta ole tilaa pikakomennuksille.