Pavlikovsky
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Jenkki tuli sitten tuhlaamaan liittovaltion dollareita ja pisti pituuskarsinnassa XXX.
Ja Powell katsomossa. Mä häpeän! Missä teidän ylpeys?
Jenkki tuli sitten tuhlaamaan liittovaltion dollareita ja pisti pituuskarsinnassa XXX.
Jenkeillä aika kehno karsinta pituushypyssä, ei vielä yhtään onnistunutta hyppyä.
Nyt meni USA:n verodollarit hukkaan.
Kun sukunimi on Diessl, luulisi soveltuvan paremmin kestävyysjuoksuun kuin pika-aitoihin.
Kaveri on käynyt siellä huudeilla kyseisten kinkereiden aikaan. Ihan mielenkiintoinen paikka kuulemma.Jos espanjalaispikajuoksija on Pamplonasta kotoisin, tulee mieleen eräs todennäköinen harjoitusmetodi. Varmasti noissa harjoituksissa juostaan ns. henkensä edestä.
Katsoin, että kolmosradalla olisi vähän nykinyt, mutta ehkä mulla nykii päässä.
Tai jos oma ennätys on edes yhdessä lajissa kovempi, kuin suomalaisen naisurheilijan tulos Pariisissa, voi pitää läskiperseensä sohvalla. Muut kone kiinni ja treenaamaan. Mä jään sohvalle.Minusta olisi syytä siirtyä järjestelmään, jossa kritiikkiä esittävän on pystyttävä 85% tulokseen siitä, mitä kritisoitava urheilijan personal best on. Sen jälkeen on oikeutettu kritiikkiin.
No olis luullut juoksevan mahdollisimman nopeasti pois yleisön silmistä.Jos jenkillä oli vain armoton paskahätä ja taktisesti näin.
Vaikka toki veti ihan lekkeriksi niin taitaisi noin 99 prosentilta maailman populaatiosta jäädä tämä suorittamatta.Kovaa vetää jenkkijuoksija 110 metrin aitoja. 18,27 s.
99% Jatkoaikalaisista juoksisi ihan samalla tyylillä. Tai kuinka moni pääsisi edes aidan yli.Yhdysvaltalaisen juoksu näytti suunnilleen ylä-asteen liikuntapäivän kisasuoritukselta.