Slovenia on aivan käsittämätön.Vertaisin mieluummin Sloveniaan, jonka kohdalla kyse ei ole siitä, sattuuko joku yksittäinen sprintteri kohdalle, vaan taso on hyvin laaja sekä yksilö- että joukkuelajeissa. Talvella ja kesällä.
Futiksen EM-kisoissakin olivat mukana ja suorittivat ihan hyvin.
Ja asukkaita 2 miljoonaa.
Mitaleita Pariisissa toki vasta yksi kultainen, mutta kyllä niitä tuossa jokunen vielä napsuu.
Päättyisi edes Porilaisten Marssiin!!Kyllä se miesten keihäs ronssi sieltä kairataan ja kisat pelastettu...
Erän voi voittaa myös 10-8 tai 10-7. Ensinnäkin ottelijalle voi tulla rikkomuksista vähennyksiä, ja huonosta erästä voi antaa 7 tai 8 pistettä. Itse asiassa tässäkin matsissa kaksi tuomaria laittoi viimeisen erän 10-8 turkkilaiselle. Johtui siitä luvunlaskusta esimerkiksi.Tiedät yhtä lailla kuin minäkin, että ei näissä mittelöissä mutta hyvä kun muistutit, my bad!
Juu ja 22.58 vielä finaali uinnissa.Naisten jalkapallossa Kanada-Saksa rankkareilla.
Koittavat varmaan vaan myydä lehtiä, mut onhan tuo ihan naurettavaa ylimielisyyttä että joka lajissa suomalainen on aina mitalisuosikki vaikka kauden tulos ois susipaska. Ja euroviisut vie aina muka Suomi.Mitalisuosikkeja jos iltalehdiltä kysytään.
Se on just näin! Ei pidä hötkyillä.Mutta hei, miettikää sitä, kun joskus 40 vuoden päästä otetaan pitkästä aikaa kultaa. Kuinka paljon hienompaa se on kuin voittaa jatkuvasti.
Ja seuraava Karibianmeren "yleisurheilujätti" liittyy kultakerhoon, kun Dominican Thea LaFond ottaa kultaa naisten kolmiloikassa.St. Luciaan historiallinen Olympiakulta. Hienoa!
Ei vaadittu, mutta ehkä kosteat olosuhteet saattoivat vähän laskea tulostasoa.Ei tässä kolmiloikassa mahdottomia olisi vaadittu edes kolmelle viimeiselle kierrokselle.
Hancockilla ei tosin ollut täydellinen neljän suora, ekat kaksi tuli 2008 ja 2012, 2016 floppasi ja nyt taas kaksi putkeen 2021 ja 2024.Ledecky teki Hancockit ja otti neljännen perättäisen kullan samasta lajista.
Koittavat varmaan vaan myydä lehtiä, mut onhan tuo ihan naurettavaa ylimielisyyttä että joka lajissa suomalainen on aina mitalisuosikki vaikka kauden tulos ois susipaska. Ja euroviisut vie aina.
Tämä Tommi Mäkisen äänellä?Mitä RANSKA hylätty sekaviestissä
Onneksi ei ollut Hollanti.Mitä RANSKA hylätty sekaviestissä
Mä olen jo kuollut silloinMutta hei, miettikää sitä, kun joskus 40 vuoden päästä otetaan pitkästä aikaa kultaa. Kuinka paljon hienompaa se on kuin voittaa jatkuvasti.
Aika monta seurantaa saadaan siis vielä pitää. Ei mua haittaa, ei tässä elämässä juuri muutakaan tekemistä ole.Mutta hei, miettikää sitä, kun joskus 40 vuoden päästä otetaan pitkästä aikaa kultaa. Kuinka paljon hienompaa se on kuin voittaa jatkuvasti.
No jos Suomella olisi yksi suoerhyvä tähti joka voittaisi 100 kisaa ylivoimaisesti ennen olympialaisia. Tiedät kyllä kenen peräsimessä olisi muovipussi sitten itse kisoissa. Kuka saisi pullonkorkin silmäänsä kisakylässä. Kenen seipäät olisivat lentäneet väärään kaupunkiin.Mulle kyllä kelpaisi yksi superhyvä tähti sen sijaan, että voitettaisiin paperimaaottelussa Norja tasaisen laajalla rintamalla keskinkertaisuuksia.