6 työntöä ja tuijotus yleensä riittääkin minulle.Vittu sitä kuulaa ei näytetä kuin 6 työntöä.
6 työntöä ja tuijotus yleensä riittääkin minulle.Vittu sitä kuulaa ei näytetä kuin 6 työntöä.
Neloskentän pelaaja niin onko kauhea yllätys.Pihlström 3.33,58 eikä riitä välieriin.
Toiset lihapäät ennusti joskus, että Jacko Gill voittais kaikki kymmenottelun lajit jos laihduttais 10kg. Katos niin kovat salitulokset.Jaaha, lihapäät saapuu.
6 työntöä ja tuijotus yleensä riittääkin minulle.
Olis ollut hyvä kun olisivat tulleet yhdellä kuplavolkkarilla kentälle.Raskassarja saapuu kentälle.
Jaaha, lihapäät saapuu.
Raskassarja saapuu kentälle.
Tai espanjalaisella vuokra-autolla.Olis ollut hyvä kun olisivat tulleet yhdellä kuplavolkkarilla kentälle.
Ilmeisesti kaikki ruumiinosat eivät ole samassa suhteessa tuohon muuhun kroppaan. Kireät pöksyt paljastavat. Raja kyllä kertoo, jos jollain alkaa jöpötystä näkymään.Jaaha, lihapäät saapuu.
Muistatteko ajat kun jenkit ei oikein Euroopassa saaneet samoja tuloksia kuin kotimaassa. Nykyään saa.
Liikuttuneena itkee myös samalla "Katso, siellä on mela pystyssä, ai että kun on kaunista"Ilmeisesti kaikki ruumiinosat eivät ole samassa suhteessa tuohon muuhun kroppaan. Kireät pöksyt paljastavat. Raja kyllä kertoo, jos jollain alkaa jöpötystä näkymään.
AI Pillu ollut myös näissä skaboissa?Pihlström 3.33,58 eikä riitä välieriin.
Tai espanjalaisella vuokra-autolla.