Mainos

Pariisin olympialaisten liveseuranta 29.7.2024

• 13 629
  • 365

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Tuo uintiselostaja Max -palvelussa on kova arvostelemaan muiden uintitekniikkaa, vaikka uivat sitten illalla maailmanennätyksiä. Katson siis aamu uinteja. Menisi itse näyttää oikeaa tekniikkaa.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Tuo uintiselostaja Max -palvelussa on kova arvostelemaan muiden uintitekniikkaa, vaikka uivat sitten illalla maailmanennätyksiä. Katson siis aamu uinteja. Menisi itse näyttää oikeaa tekniikkaa.
Onhan se Tommy Rundgren toki entinen maajoukkuetason uimari.

jonBBE9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Suomen maajoukkueet, Tennis
Tenniksen sekanelinpelissä on tulossa "yllätysvoitto" kun ykkössijoitetut saksalaiset Siegemund/Zverev pari on häviimässä tšekkipari Siniakova/Machac parille.

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
Surffaushan on aika makea laji tsekata muutama veto etenkin kun itse pelkään merta ja isoja aaltoja.

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas, Englanti
Katu-uskottavuus vaikka esmes Tony Hawk käyttää.
Ei noi jonnet kyl edes tiedä Guerreroja, Hawkia, Santa cruzia jne... Powell Peraltaa. Eikä varmaan edes tiedä leffaa nimeltä Thrashin!!
Juuri katsoin Trashinin youtubesta. Aikalailla ajanhammas kyllä puraissut, mutta nostalgia-arvo mittaamaton. Lapsena osasin varmaan kaikki vuorosanatkin ulkoa.

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Mbappe vaihtanut kansalaisuuttaan ja nimeään ja ryhtynyt Olympiavoimistelijaksi Iso-Britannian edustajana.

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Jos ei tuota voimistelijaa sattunut toi mahapläts suoraan käsinseisonnasta, niin mua ainakin sattu.

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
Aivan saatanan massiivisia aaltoja ja ukot pyörivät seassa niin kuin ei mitään. Ihan painajaiskamaa.

Pekkis

Jäsen
Ukrainan 18-vuotiaasta voimistelijasta kun puhuivat, niin vieressä istuvasta kokeneesta maanmiehestä olisi syytä ottaa kovin mallia. Dopingista kärynneestä urheilijasta kuitenkin siinä vieressä kyse.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Jotenkin sitä vain haltioituu kun katselee tätä miesten voimistelua. On ne vaan taitavia...

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Mua sattuu käsiin pelkkä katseleminen. Huhhu miten taitavia ukkoja.

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
Rugbyn ratkaisupelit alkavat. Ensin kaksi sijoitusottelua ysiltä alkaen ja sitten puolivälierät kympistä eteenpäin.

Jo sijoitusotteluista voin suositella Fidzi-Brasiliaa puoli kymmeneltä. Puolivälierissä onkin sitten kolme kovaa matsia peräjälkeen puoli yhdestätoista eteenpäin.

Niki Lauda ajeli vesiskootteria surffikisassa.

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ilves vs K-Espoo
  • 1.66
  • 4.70
  • 4.25
KalPa vs Pelicans
  • 1.64
  • 4.75
  • 4.30
TPS vs SaiPa
  • 2.30
  • 4.35
  • 2.82
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy