Katu-uskottavuus vaikka esmes Tony Hawk käyttää.Miksiköhän skeittauksessa kypärä ei ole pakollinen?
Jep. Mun mielestä katu-uskottavin olisi se tyyppi, jolla on kypärä päässä.Katu-uskottavuus vaikka esmes Tony Hawk käyttää.
Samasta syystä kun meillä harrastepyöräilijöillä ei ole säärikarvoja.Miksiköhän skeittauksessa kypärä ei ole pakollinen?
Koronan aikaan oli hienoa seurata pyöräilijöitä, jotka käyttivät maskia mutteivät kypärää. Kumpikohan mahtoi olla tarpeellisempi...Jep. Mun mielestä katu-uskottavin olisi se tyyppi, jolla on kypärä päässä.
Kukaan ei ole vielä saanut kilpailussa elinikäistä aivovammaa. Senhän se on jokaisessa lajissa vaatinut että aletaan kypäriä käyttämään...Miksiköhän skeittauksessa kypärä ei ole pakollinen?
Eikä ole tosiaankaan ensimmäinen kerta näissä kisoissa...Judossa kyseenalainen mestaruus. Kommentaattorikin avautuu. Tuomarilinja skandaali.
Eikä ole tosiaankaan ensimmäinen kerta näissä kisoissa...
Scott Stevens vois tulla ajelemaan pari skeittaria pystyyn niin jo ois kypärät kaikilla päässä.Kukaan ei ole vielä saanut kilpailussa elinikäistä aivovammaa. Senhän se on jokaisessa lajissa vaatinut että aletaan kypäriä käyttämään...
Ja kultaahan sieltä tuli. Juuri kymmenyksen erolla.Aika kovat pinnat japanilaiselle verrattuna muihin
Eiköhän tämänkin jälkeen muutama jatkoaikalainen käskisi vaan pistämään kiviä taskuun ja pitämään pään ylhäällä.Scott Stevens vois tulla ajelemaan pari skeittaria pystyyn niin jo ois kypärät kaikilla päässä.
Olipas judomatsi.
Aivan huigee matsi kyllä, eikä ratkennut noihin tuomarien typeriin varoituksiin!! Tästä mä tykkään olympialaisissa!Ja mukavasti ratkesi kunnon suoritukseen. Molemmat toki laittoivat siinä viimeiset voimat.