Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Kiinalainen irtosi henkseleistään kun kultaa tuli.
Tässä kun katselee uinnin alkueriä ja siellä on näitä solidaarisuuspisteillä mukana olevia, niin vieläköhän Eric Moussambanilla lähtisi altaanmitta?
Olen ihmetellyt miksei esim. ammuntalajeissa miehet ja naiset eivät voisi kisata yhdessä?Naisten kisan kärkikaksikko olisi ottanut hopeaa ja pronssia, jos miehet ja naiset olisivat ampuneet samassa kisassa.
Itsekin odottelen miesten kisaa, Savaste on kyllä lupaava nuorimies. Harmillisen pieni laji meillä, hieno ja vaativa laji kuitenkin.Eilen katselin naisten XCO-maastopyöräilyä, joka itselleni on yksi mielenkiintoisimmista yksilölajeista. Samaa lajiesitelmää sekin oli.
Näinhän ainakin haulikkolajeissa aiemmin olikin, mutta kun Barcelonassa skeetin tai trapin voitti kiinalainen kotiäiti, niin päätettiin tehdä naisille oma sarja.Olen ihmetellyt miksei esim. ammuntalajeissa miehet ja naiset eivät voisi kisata yhdessä?
Niin. Olisihan se näin miehenä kauhea ajatus hävitä naiselle. ;)Näinhän ainakin haulikkolajeissa aiemmin olikin, mutta kun Barcelonassa skeetin tai trapin voitti kiinalainen kotiäiti, niin päätettiin tehdä naisille oma sarja.
Muistaakseni -92 trapissa kiinalainen nainen pesi kaikki miehet. Sen jälkeen ei miehet ja naiset ole yhdessä kilpailleet :D Eiköhän tuossa ole miesten egosta kysymys ollut. Suomessahan ammuttiin aika pitkään niin että oli yleinen sarja ja naisten sarja.Olen ihmetellyt miksei esim. ammuntalajeissa miehet ja naiset eivät voisi kisata yhdessä?
Tutkin asiaa hieman lisää, ja itse asiassa tuo kiinalaisnainen voitti skeetissä silloin Barcelonassa. Tuossa kävi vielä niin, että seuraavissa kisoissa Atlantassa skeet-kisa oli vain miehille, eikä naisille ollut sarjaa ollenkaan :D. Reilu peli. Tuo kiinalainen olympiavoittaja pääsi seuraavan kerran kokeilemaan sitten vasta Sydneyssä v. 2000 naisten sarjassa.Muistaakseni -92 trapissa kiinalainen nainen pesi kaikki miehet. Sen jälkeen ei miehet ja naiset ole yhdessä kilpailleet :D Eiköhän tuossa ole miesten egosta kysymys ollut. Suomessahan ammuttiin aika pitkään niin että oli yleinen sarja ja naisten sarja.
Purjehduksia on siirretty liian kevyen tuulen vuoksi. Äsken näkyi kakkosella, että purjehdus alkaa aikaisintaan kello 14.30.Onko siellä taas tullut siirtoja purjehduksessa?
Tuntuu tää ratsastus olevan Ylen lempilapsi, kun tuuttaa parilta kanavalta "konimus kaakkimuksia" esteitä loikkimassa. Saisi hevostelut jo loppua.
Kiitoksia tiedosta. hetken kun on poissa ruudun ääreltä, niin heti putoaa kuin eno veneestä, että missä mennään.Swiatek voitti Parryn naisten tenniksessä 2-0 (6-1, 6-1)
Purjehduksia on siirretty liian kevyen tuulen vuoksi. Äsken näkyi kakkosella, että purjehdus alkaa aikaisintaan kello 14.30.
Areenassa käynnistyy kohta miesten tennistä Djokovic-Nadal.
Maailman historian merkittävin ottelu. Pieksee kaiken maailman jääkiekot, jalkapallot, paitsi ei koripalloa. Koripallo on myös maailman historian merkittävin laji. Julistan nämä urheilijat maailman historian top2 - urheilijoiksi. T: Valeksi.