Mainos

Pariisin olympialaisten liveseuranta 28.7.2024

• 20 401
  • 543

Alejandro

Jäsen
Kauhea informaatioähky. Milloin voi odottaa, että mitali ripustetaan jonkun suomalaisen kaulaan? En ole ehtinyt katsella näitä kisoja ollenkaan, kun lomalla on tullut oltua kartsalla kotona makoilemisen sijaan.

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
En tiennytkään että surffauskin on Olympialaji. Tuohan vaatii erittäin spesifit olosuhteet. Missä tuollainen järjestettäisi jos kisat hypoteettisesti olisi vaikka Suomessa? :D

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
"Nuori nainen, 16-vuotias"

Eikös tuo ole skeittauksessa ihan normaali ikä...

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
100 pistettä täyteen USA:lle.

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Kova maa saa olla se ketä laittaa tämän jenkkijoukkueen vielä polvilleen tässä turnauksessa

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyllä tämä skeittaus on yhtä paheksuttava laji niille paatoksellisille olympianiiloille, joilla meinasi mennä mitalikahvit jossain kunnantalon putkitelevision äärellä lattialle kuullessaan, että lumilautailijat tekee mieluummin leffaa kuin osallistuu jonnekin mitalijahtiin.

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
En tiedä, oon varmaan vanha äksy setä, mutta minusta on jotenkin absurdia, että rullalautailu on Olympialaji. Suurin osa kisaajista ei ole edes täysi-ikäisiä vaan ihan lapsia ja homma on enemmänkin sellaista hauskaa yhdessäoloa ja temppuilua saman henkisten kanssa - jossa ei siis ole mitään vikaa, päinvastoin, mutta että Olympialaisissa.

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mä luulen, että nämä skeittaajat olisivat myös hyviä e-urheilijoita

axe

Jäsen
Täällä taas taantumukselliset setämiehet purnaa. Kyllä se on kuulkaa niin, että ihan ekana juoksulajit, varsinkin pidemmät matkat, näistä kisoista pitää poistaa, sitten kaikki pyöräilyt ja muut tylsyydet perässä -- tai joku tappeleminen, ihan sama kutsutaanko sitä nyt sitten painiksi, judoksi tai nyrkkeilyksi tai ihan millä nimellä tahansa! -- ja enemmän tätä elämäntapaguruilua ja -huruilua tilalle. Kyllä ehdoin tahdoin hikoileminen on niin mennyttä maailmaa.

MegaForce

Jäsen
En tiedä, oon varmaan vanha äksy setä, mutta minusta on jotenkin absurdia, että rullalautailu on Olympialaji. Suurin osa kisaajista ei ole edes täysi-ikäisiä vaan ihan lapsia ja homma on enemmänkin sellaista hauskaa yhdessäoloa ja temppuilua saman henkisten kanssa - jossa ei siis ole mitään vikaa, päinvastoin, mutta että Olympialaisissa.
Kyllähän tästä pitäisi saada selkeästi kilpailullisempaa, ja selkeämmät säännöt miten näitä arvostellaan. Kyllähän verrokkina lumilautailu on mielestäni paljon selkeämpi kilpailukolonaisuus.

ML17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Nämähän on vielä aika huonoja. Kaatuilee koko ajan ja temput on aika vaatimattoman näköisiä.

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lizzie ”Liisa Armantola” Armantossa olisi ollut kaikki ainekset sellaiseksi uudeksi Ritu Roposeksi, joka hakee sen nöyrän pistesijan urheilumuseoon joka neljäs vuosi, jota koko Suomi mökeissä jännittää, mutta ehkä hänkin on nykyään joku taidemaalari

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy