Pariisin olympialaisten liveseuranta 26.7.2024

  • 25 402
  • 983

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
En mä mitään TV-tuotannoista tiedä, mutta eikö nyt ois mahdollista lätkäistä jotain nimilaattaa näkyviin hetkeksi, jos kuvassa on joku tunnettu hahmo tai paikka mitä halutaan esitellä? Jos nyt en ihan väärin muista niin johan näitä oli aikoinaan Eurosportin Ranskan ympäriajojen yhteydessäkin.

Itse en pelaa mitään peliä, niin meni kyllä ohi totaalisesti, että mikä tämä salaperäinen hahmo oli, joka oli lähes alusta loppuun mukana. No, nyt tiedän mistä hän oli peräisin.

Hienot ja erilaiset oli kyllä avajaiset, sitä ei käy kieltäminen.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Oi niitä aikoja…
Olin paikalla. Niitä vähän harvinaisempia isä-poika-hetkiä tuona iltana, kun lähdettiin kisoja faijan kanssa katsomaan. Mutta voiko tuo pitää paikkaansa nimittäin kun meillä oli tosiaan yhdelle päivälle liput ja nimenomaan iltakilpailuihin ja sen muistan, että keihäänheitto oli yksi finaalilajeista. Backley voitti, Räty toinen ja "Janne" kolmas, mutta oliko keihäs muka avauspäivän laji? Eli voiko olla, että tässä on nyt televisiosta nähty ja livenä nähty sotkeutuneet keskenään?
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Olin paikalla. Niitä vähän harvinaisempia isä-poika-hetkiä tuona iltana, kun lähdettiin kisoja faijan kanssa katsomaan. Mutta voiko tuo pitää paikkaansa nimittäin kun meillä oli tosiaan yhdelle päivälle liput ja nimenomaan iltakilpailuihin ja sen muistan, että keihäänheitto oli yksi finaalilajeista. Backley voitti, Räty toinen ja "Janne" kolmas, mutta oliko keihäs muka avauspäivän laji? Eli voiko olla, että tässä on nyt televisiosta nähty ja livenä nähty sotkeutuneet keskenään?

Mä muistan olleeni myös kisoissa ja mun mielestä keihäs oli toisena päivänä ohjelmassa. Ekana päivänä karsinta.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Hienot ja erilaiset oli kyllä avajaiset, sitä ei käy kieltäminen.
Ranskassa osataan arvostaa kulttuuria. Suomessa se on lähinnä rasite.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Kauankohan otti aikaa ennen kuin selostamolle meni perille kenelle Zidane liekin lahjoitti. Usain Bolt olisi juossut 400 metriä siinä ajassa ja ehtinyt esitellä piikkareita.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Ylen selostajat on hiljaa, kun Gaga ja tää daami esintyy, mutta muiden päälle on puhuttu surutta.

Katselen nyt jälkilähetyksenä tätä ja kiinnitin samaan huomiota. Vaihdoin kielen esitysten kohdalla ruotsiksi ja kas, he osasivat kunnioittaa esityksiä ja höpistä esitysten välillä, sai Gojirankin kuunnella ilman lässytyksiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös