Individual
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Post-rock/ Post-punk
"Minä juhlin paljon mieluummin likasta kultaa kuin puhdasta kusinäytettä."
- Tapani Riihimäki/ Ihmisten Puolue YLE
- Tapani Riihimäki/ Ihmisten Puolue YLE
Jos oikein kuulin niin suurin mitaliton maa olisi yli 100miljoonan ihmisen maa. Meni ohi mikä.Suomi 5,6 miljoonaa asukasta 480 mitalia. Madagaskar 31,0 miljoonaa 0 mitalia.
Ne urheilijat jotka heiluttaa lippua avajaisissa ei heiluta palkintopallilla.Halvari ja Seppo tulee suppilaudalla. Ai niin ei Seppo saavu, koska avajaiset oli kisaturisteja varten
Ammunnassa olisi parhaat mahdollisuudet.Mikä olympialaji olisi sinulle sopiva? Voisin olla ehkä nykyaikaisen viisinottelun hevonen.
Ja Mauri Myllymäki selostaa
Itse olen 10 metrin ilmakiväärissä ampunut 60 laukauksen sarjassa karvan yli 500 pistettä. Onhan se joku 8,3 per laaki.Ammunnassa olisi parhaan mahdollisuudet.
Joku keirin tjsp velodromiajoista. Muut kaatuu ja kultaa sekä tämä taktiikka todistetusti toimii ainakin talvilajeissa.Mikä olympialaji olisi sinulle sopiva? Voisin olla ehkä nykyaikaisen viisinottelun hevonen.
Suomella hyvät saumat päästä mitaleille.Avajaiset ovat niin pitkät, että saa aloittaa päättäjäiset heti perään.
Siitä testaamaan... ;-)Mikä olympialaji olisi sinulle sopiva?
Tein tuon ja tulos oli beach volley. Kieltämättä naisten otteluita on kiva seurata silmä(kin) kovana.Siitä testaamaan... ;-)
Etsitkö uutta liikuntaharrastusta? Testaa, mikä olympialaji sinulle sopii
Tämä testi kertoo lahjomatta, minkä urheilulajin mestari sinussa piilee ja mitä kannattaa nyt alkaa harrastaa.yle.fi
Telinevoimistelu tuli tulokseksiSiitä testaamaan... ;-)
Etsitkö uutta liikuntaharrastusta? Testaa, mikä olympialaji sinulle sopii
Tämä testi kertoo lahjomatta, minkä urheilulajin mestari sinussa piilee ja mitä kannattaa nyt alkaa harrastaa.yle.fi
Mulle tuli pöytätennis... ;-)Tein tuon