Pariisin olympialaisten liveseuranta 2.8.2024

  • 44 190
  • 1 678

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

Bryggarelta painavaa, mutta asiallista palautetta. Melko häpeällistä toimintaa Junnilalta ja valmentajaltaan.

Artsi puhuu asiaa, kyseessä on nimenomaan huippu-urheilu. Eri asia, jos harrastellaan ja todetaan, että tulee uusia kisoja, mitäs tästä. Toivottavasti Ellan ja valmentajan asenne ei oikeasti ole tuollainen, huippu-urheilu on raaka touhua.
 

marse

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kaarle Tapper ajeli lähdössään maaliin sijalla 9, mitä voi pitää hyvänä. Eilinen meni kuitenkin niin vihkoon, että sijoitus on kaukana.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Nämähän on kuin minun yläasteen koulujen väliset yu-kisat. 100m alkuerät ja kaksi varaslähtöä että pääsee vapaa-ajan viettoon kun ei tarvinnut enää kouluun palata.
Mä kävin ala-asteella työntämässä kuulaa yhden kiekan ja lähelle omaa maksimia, muut vaan veti sen 2-3m pidemmälle ja olivat pari päätä pidempiäkin.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Mutta hieno oli päästä kuitenkin osallistumaan kisoihin!
Emmä muista pitikä palata takaisin kouluun kun se nyt oli sadan metrin päässä, Martin koulu ja Urheilupuisto.
 

Alejandro

Jäsen
Mä kävin ala-asteella työntämässä kuulaa yhden kiekan ja lähelle omaa maksimia, muut vaan veti sen 2-3m pidemmälle ja olivat pari päätä pidempiäkin.
Olin itse kerran pituushypyssä 6. ilman mitään treenausta. Musta ois voinut tulla ihan mitä vaan. Vittu ihan mitä vaan.

Lisäksi Jarmo Punkkinen oli sanonut äidilleni, että minun pitäisi valita lajikseni yleisurheilu, kun juoksin yläasteella skeittikengissä ja farkuissa cooperissa ihan kelpo tuloksen.

Mua ei tuettu saatana. Oon uhri.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Olin itse kerran pituushypyssä 6. ilman mitään treenausta. Musta ois voinut tulla ihan mitä vaan. Vittu ihan mitä vaan.

Lisäksi Jarmo Punkkinen oli sanonut äidilleni, että minun pitäisi valita lajikseni yleisurheilu, kun juoksin yläasteella skeittikengissä ja farkuissa cooperissa ihan kelpo tuloksen.

Mua ei tuettu saatana. Oon uhri.
Punkkisen Jamon sanaa kyllä kannatti uskoa.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Tärkeä putti Samilla edessä, olisi tärkeä että edes yhden alle tänään.
E: Mutta ohi meni ja bogi korttiin.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Hattu tainnut avata 13 väylän veteen.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Grillolla meni tunteisiin.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jari Porttila, Ruudut ja Ässien sylkykupit.
Argentiinan pojalta golfissa naurettavaa, golfin ja olympiahengen vastaista toimintaa.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jari Porttila, Ruudut ja Ässien sylkykupit.
Artsi puhuu asiaa, kyseessä on nimenomaan huippu-urheilu. Eri asia, jos harrastellaan ja todetaan, että tulee uusia kisoja, mitäs tästä. Toivottavasti Ellan ja valmentajan asenne ei oikeasti ole tuollainen, huippu-urheilu on raaka touhua.
Artsi puhuu asiaa, mutta samalla kyllä vähän jälkiviisastelee. Aika jyrkkä tuomio sille, mikä olisi urheilijan kohdalla ollut oikea ratkaisu hyvin menneiden kisojen jälkeen. Ei Artsi kuitenkaan tuolla Junnilan arjessa ole läsnä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös