Pavlikovsky
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Vittu. Ellalla korkeus riittää kevyesti mutta ponnistus aivan liian ajoissa.
Suomalaiskestävyysjuoksijoillakin riittää hyvin juoksuvoima arvokisoihin, mutta ei aika.
Vittu. Ellalla korkeus riittää kevyesti mutta ponnistus aivan liian ajoissa.
Oma faija VIHAA Hannulaa, normaalisti rennolla kaverilla alkaa otsasuoni pullottamaan ja hampaat narskumaan kun kuulee Hannulaa lähetyksessä, joten ihan hyvä tämäOnko muuten niin, että Mikko Hannulan tulostaso ja näytöt eivät riittäneet näihin kisoihin? En ole ainakaan itse bongannut miestä minkään lajin selostamossa - ja hyvä niin.
Meitä ei erota maailman huipuista kuin se puuttuva talonmies.Suomalaiskestävyysjuoksijoillakin riittää hyvin juoksuvoima arvokisoihin, mutta ei aika.
Oli kyllä hyvä jargon vastaus, en tiennytkään että korkeushypyssä on ideana hypätä korkeallePetran grillissä jo todella hyvää provoa, mutta vielä piti Ellan koutsi oman kiukaan viileänä.
Virittelee jo reppukopteriaan Stade de Francen uumenissa.Onko muuten niin, että Mikko Hannulan tulostaso ja näytöt eivät riittäneet näihin kisoihin? En ole ainakaan itse bongannut miestä minkään lajin selostamossa - ja hyvä niin.
Talonmies Pikkarainen?Meitä ei erota maailman huipuista kuin se puuttuva talonmies.
Ratkaisu on Pikkaraisen hallussa.Talonmies Pikkarainen?
Martti Vainio tietää paremmin.Talonmies Pikkarainen?
Minulla on tässä pöydällä 2 tietokonetta, joihin kumpaankin saa kaksi näyttöä ja takaviistossa on televisio. Kuudennen näytön virkaa hoitaa sitten puhelin.Nyt pitäisi olla sellainen valvontakeskus pystyssä täällä, ei riitä monitorit itsellä kaikelle mitä haluisi katsoa
Ajoitus liian aikaisessa. Korkeutta hypyissä on ihan ennätyskunnon verran. Toivotaan että saa hypyn alun kohdalleen.Eilisen "palautteen" uhallakin totean, että ei kulje Junnilalla tänään.
Itsellä vain 2 monitoria ja puhelin, saisin telkan ja kolmannen monitorin kehiin jos välttämättä haluisi, mutta ei millään jaksa :DMinulla on tässä pöydällä 2 tietokonetta, joihin molempiin saa kaksi näyttöä ja takaviistossa on televisio. Kuudennen näytön virkaa hoitaa sitten puhelin.
Jep. Näin sanottiin. Toivotaan, että saa ajoitukset kohdilleen.Ajoitus liian aikaisessa. Korkeutta hypyissä on ihan ennätyskunnon verran. Toivotaan että saa hypyn alun kohdalleen.