Olen koko kisojen ajan miettinyt sitä, että miksi korisparketin keskiympyrässä on kaksi peniksen kuvaa? Tämä jäänee ikuiseksi mysteeriksi.
Mä oon miettinyt kans pitkään, mutta en oo kehdannut vielä kysyä.
Olen koko kisojen ajan miettinyt sitä, että miksi korisparketin keskiympyrässä on kaksi peniksen kuvaa? Tämä jäänee ikuiseksi mysteeriksi.
Tuosta maratonista kaikki varmaan muistaa sen, että kisaa ylivoimaisesti johtanut Brasilian Vanderlei de Liman kimppuun hyökkäsi se hihhulipappi joka oli aiemmin nähty mm. F1-kisassa radalla. Lima tuli lopulta kolmanneksi, mutta tuo välikohtaus vei häneltä todennäköisesti kultamitalin.
Lima osoitti kyllä huikeaa urheiluhenkeä, mieshän juhli pronssiaan ihan samaan tapaan kuin olisi voittanut kisan. Lisäksi mies sai varmasti suurimmat aplodit yleisöltä kun tuli maaliin.
Oisko Remi Lindholmin jäätyneen peniksen vuoksi?Olen koko kisojen ajan miettinyt sitä, että miksi korisparketin keskiympyrässä on kaksi peniksen kuvaa? Tämä jäänee ikuiseksi mysteeriksi.
Eli menossa on niin sanotusti kohelluksen olympiakisat.Maailman parasta naiskoripalloa? Välierät olivat jo käsittämätöntä kohellusta ja sama meininki jatkuu.
Taitaa kyseessä olla koripallon lajilogo näissä kisoissa (liite).Olen koko kisojen ajan miettinyt sitä, että miksi korisparketin keskiympyrässä on kaksi peniksen kuvaa? Tämä jäänee ikuiseksi mysteeriksi.
Hienot olympialaiset päättyy sitten tämmöiseen räpellykseen.
Tuosta maratonista kaikki varmaan muistaa sen, että kisaa ylivoimaisesti johtanut Brasilian Vanderlei de Liman kimppuun hyökkäsi se hihhulipappi joka oli aiemmin nähty mm. F1-kisassa radalla.
Hyvällä prosentilla kolmosia? Ranska on heittänyt kaaren takaa 21 kertaa kertoi selostaja... monikohan niistä on mennyt sisään?Vaikuttaa siltä, että Yhdysvallat tulee häviämään finaalin. ”Hyvät” pelaajat epäonnistuu kerta toisensa jälkeen maailman yksinkertaisimmista paikoista, siinä missä Ranska naulaa melko hyvällä prosentilla kolmosia.
5/21 24%Hyvällä prosentilla kolmosia? Ranska on heittänyt kaaren takaa 21 kertaa kertoi selostaja... monikohan niistä on mennyt sisään?
5/21 löytyy tilastoistaHyvällä prosentilla kolmosia? Ranska on heittänyt kaaren takaa 21 kertaa kertoi selostaja... monikohan niistä on mennyt sisään?
Sama, tosin itse olen ihan oman hyvinvoinninkin kannalta raivannut aina sen pari tuntia päivässä että käy ulkoilemassa yms. Olympiaradiota tuli jonkin verran kuunneltua, mutta sen taso oli kyllä ihan skeidaa verrattuna aiempaan.Varmaan kaikkia mahdollisia lajeja on tullut jonkun verran seurattua, paitsi uinnit jäi kyllä minullakin varsin vähälle. Useampi 15-tuntinen päivä on telkun ääressä kuitenkin vierähtänyt.
Hyvällä prosentilla kolmosia? Ranska on heittänyt kaaren takaa 21 kertaa kertoi selostaja... monikohan niistä on mennyt sisään?
Eikai se muuta sitä, että prosentuaalisesti Ranskan kolmoset ei ole onnistuneet kovin hyvin.Noh, tuossa vaiheessa taisi olla onnistuneet kolmoset Ranskalle jotain 5-0.
Eikai se muuta sitä, että prosentuaalisesti Ranskan kolmoset ei ole onnistuneet kovin hyvin.