Mainos

Pariisin olympialaisten liveseuranta 11.8.2024

• 38 748
  • 1 436

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIMARS
Ei ollu ihan top-olympialaiset itelle, yleisurheilu oli ok mut kyllä se esim Boltin aikakausi oli vaan niin erilaista. Ja jotenkin tuntuu että Sydney ja Ateena oli paremmat seurata vaikka ite paljon nuorempi olikin.

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mikäli olympialaiset vielä Suomessa pidetään, mielenkiintoista olisi nähdä, mitä spesiaalia kehittäisimme itse olympiatulen ympärille. Juhannuskokko voisi olla tyylikäs ratkaisu. 1952 soihtuviesti alkoi Suomen osaltahan Pallakselta, missä tuli sai alkunsa keskiyön auringosta.

iLUZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Voi luoja, virallinen osuus...

Voin nyt tässäkin säästää kaikkien aikaa:
Kiitos kilpailijat, fanit, ranskalaiset, vapaaehtoiset, Olympiakomitea ja Pariisi blaa, blaa.

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Voi luoja, virallinen osuus...

Voin nyt tässäkin säästää kaikkien aikaa:
Kiitos kilpailijat, fanit, ranskalaiset, vapaaehtoiset, Olympiakomitea ja Pariisi blaa, blaa.
Tässäkin on jotain niin turvallista, joka on vain Olympialaisissa.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Toi painija Lopez pisti muuten komeasti buutsit keskelle painimolskia kun voitti viidennen kultansa, symboliksi sille että ura loppui.

(1)
  • Tykkää
Reactions: PtG

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Tuo painija voisi vaikka kantaa puhujat niskaperseotteella ulos lavalta ja huutaa mikkiin "Rock and Roll!". Sen jälkeen Slash täräyttäisi Welcome To The Junglen soimaan.

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Mikäli olympialaiset vielä Suomessa pidetään, mielenkiintoista olisi nähdä, mitä spesiaalia kehittäisimme itse olympiatulen ympärille. Juhannuskokko voisi olla tyylikäs ratkaisu. 1952 soihtuviesti alkoi Suomen osaltahan Pallakselta, missä tuli sai alkunsa keskiyön auringosta.

Olen käynyt siellä Taivaskeron tjsp päällä, jossa tuli sytyteytiin.

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, tehtaan takuu
Mitä vittua se Tami on tuolla Ranskassa tehnyt, kun ei laittanut noita patonkeja puhumaan kieltä jota muutkin puhuvat, nimittäin englantia. Kysynpähän vaan.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Onhan nämä ollut niihin Tokion koronakisoihin verrattuna upeeta nähtävää, kun yleisöä on ollut aivan julmetusti kaikilla kisapaikoilla. Vielä odotellaan jättimäistä ilotulitusta ja sitten au revoir.
Mä vertaan ennemmin normaalin ajan kisoihin ja Rioon, missä yleisö oli ihan perseestä.

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, tehtaan takuu
Jonkun Kiinan ymmärtäisinkin, että siellä pureskeltaisiin mandariiniksi. Kuka tuota ranskaa puhuu muu kuin ranskalaiset ja pari maata Afrikasta aseella uhaten aikoinaan. Ja muutama päästään kilahtanut maakunta jossain belgiassa.

Tincat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Carolina Hurricanes
Jonkun Kiinan ymmärtäisinkin, että siellä pureskeltaisiin mandariiniksi. Kuka tuota ranskaa puhuu muu kuin ranskalaiset ja pari maata Afrikasta aseella uhaten aikoinaan. Ja muutama päästään kilahtanut maakunta jossain belgiassa.
Onhan Kanadassaki näitä. Mut silti vähemmistö ymmärtää ranskaa vrt englantia ni tuntuu hölmöltä et maailman laajuisissa tilaisuuksissa on pakko vaa vääntää omaa kieltä.

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIMARS
Varmaan eka olympiatuli mikä olis digitaalinen, joku appis siihen kylkeen

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy